Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar het iig wat!
Idd. wat kort en in Schrool bij manege Poelenburgh... Weet eigenlijk niet of in het Robbenoordsbos een ruiterpad is
Dat is vlakbij Dijksgatbos. Denise_Perla schreef:Dijksgatsbos is bij de Wieringen, echt heel gaafIdd. wat kort en in Schrool bij manege Poelenburgh... Weet eigenlijk niet of in het Robbenoordsbos een ruiterpad is
Dat is vlakbij Dijksgatbos.
Ik woon in purmerend dus vlak bij je! Ik weet de weg in schoorl dus miss kunnen we een keer met een groepje
Dennis schreef:Denise_Perla schreef:Dijksgatsbos is bij de Wieringen, echt heel gaafIdd. wat kort en in Schrool bij manege Poelenburgh... Weet eigenlijk niet of in het Robbenoordsbos een ruiterpad is
Dijkgatbos is in Wieringerwerf. Leuk rondje, kom er erg vaak(is voor mij nog geen 5 minuutjes met de trailer).
Het Robbenoordbos mag je niet in met je paard(ligt bijna tegen het Dijkgatbos aan).

haha 
), rij nog zo'n 4 km door en je kom er dan vanzelf langs. Denise_Perla schreef:Dijksgatsbos is bij de Wieringen, echt heel gaafIdd. wat kort en in Schrool bij manege Poelenburgh... Weet eigenlijk niet of in het Robbenoordsbos een ruiterpad is
Als je n rondje galop doet, ben je er met 6minuutjes doorheen, en om dat rondje nou 8x achter elkaar te doen...