ik heb even een vraagje. hoe denken jullie over wedstrijd rijden met een fjord?
ik zit namelijk al een tijdje te twijfelen of ik wel zal gaan starten. (het is niet mijn eigen pony maar mijn verzorg pony, de eigenaresse staat er zelf 100% achter als ik wedstrijd wil gaan rijden) zelf wil ik het erg graag. maar aangezien ik 18 jaar ben en dan tussen de paarden moet starten vraag ik me af of het wel leuk is en "zinvol" is om te gaan starten en dat ik niet eeuwig in de B blijf hangen. ik wil zelf erg graag wat verder met haar komen, maar ik vind het wedstrijd rijden niet erg goedkoop en heb helaas ook geen boom in mijn achtertuin staan
verder vind ik het ook erg leuk om wedstrijd te rijden en het gaat mij niet om het winnen van bekers etc.
de fjord kan opzich leuk lopen. maar heeft zoals elke fjord natuurlijk haar kuren. ik heb elke week les en soms dan gaat het echt super goed. maar er zijn ook dagen bij dat ik denk ben ik blij dat ik nog geen wedstrijd rij. ze heeft soms dagen dat ze zit te klieren met de rechtergalop, dat ze verkeerd aanspringt. maar andere dagen dan doet ze het gewoon goed alsof ze het altijd zo doet.
kunnen jullie mij misschien een tip geven? of misschien iets vertellen uit eigen ervaring?
groetjes Kelly

)...dus ja tuurlijk, waarom niet?