) gewoon hun pony kunnen blijven starten zonder dat je afgestraft word met de punten omdat je verplicht met jouw pony tussen de paarden moet rijden..? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) gewoon hun pony kunnen blijven starten zonder dat je afgestraft word met de punten omdat je verplicht met jouw pony tussen de paarden moet rijden..?
LCharlotte schreef:Waarom is er eigenlijk geen aparte rubriek zodat kleine volwassenen ( zoals ik ) gewoon hun pony kunnen blijven starten zonder dat je afgestraft word met de punten omdat je verplicht met jouw pony tussen de paarden moet rijden..?
amondi schreef:Heb je eigenlijk al eens gestart om te kijken of het waar is wat je denkt? Zoals hierboven al gezegd, het valt vaak zat mee. Alle jury's jureren ook pony's en dus weten ze donders goed hoe pony's kunnen lopen
HorseyLover schreef:maar als het geen verschil zou geven, waarom zouden ze dan i.g.n. een apparte ponyrubriek hebben gemaakt? dan hadden ze toch gewoon een jeugd en volwassene kunnen doen ipv. pony's en paarden
Stacy S schreef:Over het algemeen denk ik wel, mensen die lage punten halen zijn bijna altijd de genen die roepen dat je wordt benadeelt als je met een pony bij de paarden rijdt en dat het niet eerlijk is. Daar in tegen, iemand die altijd netjes rijd en daarvoor ook zijn punten krijgt zal nooit roepen dat hij benadeelt is...
Bonita14 schreef:Ja, want de B is gewoon voor de paarden, dus dan moet jij ook gelijk 1m springen.. Ik zal iig nooit met die van mij bij de paarden gaan
kimbalover schreef:Over dit onderwerp had ik het laatst nog met een vriendin.
In de dressuur is het probleem zo erg nog niet als je met een pony tussen de paarden loopt.
Maar met springen worden de hindernissen toch op paardenmaat gedaan?
Dus moet die pony als je 18+ bent net zo hoog gaan springen als de paarden terwijl het een pony is.
daantjuhhh schreef:kimbalover schreef:Over dit onderwerp had ik het laatst nog met een vriendin.
In de dressuur is het probleem zo erg nog niet als je met een pony tussen de paarden loopt.
Maar met springen worden de hindernissen toch op paardenmaat gedaan?
Dus moet die pony als je 18+ bent net zo hoog gaan springen als de paarden terwijl het een pony is.
De hoogte is vaak het probleem niet.
Met een E moet je ook 1 meter in de L..
De afstand is op paard gemaakt en daardoor is het moeilijker.