Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

amondi schreef:Onze ervaring is eigenlijk dat als je eenmaal onderweg bent de regen altijd wel mee valt.
Het zeiltje gaat nooit dicht, het middel is erger dan de kwaal, het wordt zo heet en broeierig in de trailer dat je paard het heel moeilijk kan krijgen. Zolang je rijdt, waait de regen er wel uit en die paar druppels op zijn kont als je stilstaat wordt geen paard minder van.
Uitglijden? Dan heeft de boer zijn gras w.s. niet kort gemaaid. Dat is altijd erg jammer zeker bij een wedstrijd.
Moraal: maak je geen zorgen voor de dag van morgen, bekijk ter plekke hoe en wat.
Motje schreef:Goed dat er een topic over is. En als je geen ijzers heb en op het gras moet starten? Kan dat ook gewoon?
Gr. Monique
maja ieder zijn eigen mening,ligt er ook aan hoe het paard/pony op de benen staat. ik ga met nat weer wel, mijn paard springt dan namelijk beter

we zijn zeiknat geregend en het ging ook bagger. mijn paard werd er zeer kriegelig van, maar ja weer een ervaring voor donderdag, dan moet ik op hetzelfde terrein en volgens mij wordt het weer niet veel beter. _/-o_ al hoop ik natuurlijk van wel