Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
welshfreak schreef:Volgens mij kan het ook, zeker als hij "paarden"gangen heeft etc
tantjeuh schreef:Maar met het springen ga je wel in de problemen komen als je pony geen 'paardengangen' heeft, geen heeeeeeele grote passen dus. (niet bij de enkele sprongen, wel bij de dubbele en driedubbelen
chelsea82 schreef:welshfreak schreef:Volgens mij kan het ook, zeker als hij "paarden"gangen heeft etc
Wat versta je onder paardengangen.
Ik zie heel wat paarden die korter en beroerder lopen dan pony's.
Als je pony, ongeacht of het een d of e pony is, correct loopt, regelmaat heeft in zijn gangen enz. kan hij goed meekomen en punten scoren.Hij hoeft echt geen ruime grote passen te hebben hoor.Er zijn heel wat paarden die dat zelfs niet hebben.Dus je hoeft echt geen paardengangen te hebben om te scoren.Een correct gereden paard daar gaat het om.
welshfreak schreef:Volgens mij kan het ook, zeker als hij "paarden"gangen heeft etc

marielle787 schreef:zal jou nog gaan verbazen over een paar jaar!! Ik ga jou gewoon inhalen

Mjoor schreef:Je kunt eventueel ook wel met een E-pony springen bij de paarden, iemand van onze pony club heeft haar E-pony wel verkocht,maar die is naar het buitenland gegaan en springt daar nu internationaal mee als E pony. Dus je kunt ook best met een E-pony bij de paarden springen, je hoeft je echt niet te beperken tot de dressuur.
)