Ik ben springen L geklasseerd, mag ik B progressief?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Ik ben springen L geklasseerd, mag ik B progressief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 13:23

mag dat? mag ik dan B progressief starten en zoja, moet ik daarvoor een coupon opsturen of is een coupon dan niet nodig?

ginniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:57

Volgens mij niet (weet het niet zeker)
En anders kan je wel HC starten ?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:58

Nee, je bent L, dus alle varianten hoor je dan in je eigen klasse te rijden.

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 16:02

Je mag wel HC klassiek in de B starten. Progressief weet ik niet.
Laatst had ik het gevraagd en mocht het niet, terwijl even later wel een ander B progressief HC startte.

Pollewoppy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:59

germie schreef:
Laatst had ik het gevraagd en mocht het niet, terwijl even later wel een ander B progressief HC startte.

Dat die ander wel B progressief mocht starten komt zoals je zelf al zegt doordat het een HC start is. Maar had ie daarvoor al L klassiek gereden?

Maar waarom zou je als je L geklasseerd bent perse B progressief rijden?

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:20

Pollewoppy schreef:
germie schreef:

Dat die ander wel B progressief mocht starten komt zoals je zelf al zegt doordat het een HC start is. Maar had ie daarvoor al L klassiek gereden?

Maar waarom zou je als je L geklasseerd bent perse B progressief rijden?

Ik had B klassiek HC willen starten en B progressief HC. En dat mocht niet volgens de jury. Wel B klassiek HC en dan L klassiek (al dan niet HC).

Sorlede

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:21

bedoel je met hetzelfde paard? want dat denk ik niet. zou je bij knhs moeten navragen. je mag wel met een ander paard als t goed is, als dat paard niet L geklasseerd is.

RZDLover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:22

toen ik L sprong met mijn pony, reed ervoor altijd een HC parcours in de B. Dan kende ze het parcours en ze had de hindernissen al gezien

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:19

protonja schreef:
bedoel je met hetzelfde paard? want dat denk ik niet. zou je bij knhs moeten navragen. je mag wel met een ander paard als t goed is, als dat paard niet L geklasseerd is.

Met hetzelfde paard. Je mag 2 parcoursen starten. Dus bijv. B HC en dan L voor winstpuntne (of ook HC mag wel).
Maar dan mag je niet 2 keer B HC? Wat is het verschil? Je mag wel 2 keer L klassiek (in de L moet dan het tweede parcours HC zijn)
Paard/combinatie is inderdaad een L paard, dus in de B zal ik zowieso HC moeten starten.