Aanvraag startkaart. verschil startcoupon en inschrijfformul

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kadansjee

Aanvraag startkaart. verschil startcoupon en inschrijfformul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 21:31

Beetje onduidelijk titel.

Ik ben dus bezig met een startkaart aan te vragen maar onderaan moet je dus hokjes invullen.. Moet ik alleen de startkaarten aanvraagen of ook de inschrijfformulieren? En wat is het verschil?

Verder nog een vraag. Levensnummer wat is dat? In het paspoort staat alleen registratienummer en code transponder.
Ik heb dus bij levensnummer maar het registratienummer ingevuld en bij Stamboeknummer de code transponder. Niet helemaal goed lijkt mij maar oké.

Wie helpt mij?????

Edit: Ook een vraagje over aftekeningen.. het paste allemaal niet in de hokjes dus heb 2 woorden eronder gezet. is dit erg?

Anoniem

Re: Aanvraag startkaart. verschil startcoupon en inschrijffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:07

Je hebt alleen startcoupons nodig (dressuur en/of springen, net wat je wilt gaan starten). Inschrijfformulieren zijn voor ZZGP-wedstrijden (ZZ-licht t/m Grand Prix).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:13

maximiliaan schreef:
Verder nog een vraag. Levensnummer wat is dat? In het paspoort staat alleen registratienummer en code transponder.
Ik heb dus bij levensnummer maar het registratienummer ingevuld en bij Stamboeknummer de code transponder. Niet helemaal goed lijkt mij maar oké.

Levensnummer is hetzelfde als stamboeknummer.

Transpondernummer moet gewoon bij transpondernummer, dus niet bij stamboeknummer

Op de plek waar naar het transpondernummer gevraagd wordt, moet het transpondernummer (nummer van de chip).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:14

maximiliaan schreef:
Edit: Ook een vraagje over aftekeningen.. het paste allemaal niet in de hokjes dus heb 2 woorden eronder gezet. is dit erg?

Denk niet dat dit een probleem is, zolang het goed te lezen is.

kadansjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 07:26

Ja alleen op de aanvraagformulieren staat niet dat ik het transponder nummer moet invullen.. Is het levensnummer gewoon het registratie nummer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 08:39

Transpondernummer moet je zeker weten wel invullen. Levensnummer is inderdaad het registratie- of stamboeknummer.

kadansjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 10:34

hmm er staat niet dat ik hem ergens moet invullen wel dat ik er een kopie van moet maken. kan dat ook dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 11:03

Ik denk dat je een antiek aanvraagformulier hebt. Op de huidige kun je namelijk geen inschrijfformulieren meer aanvinken (op oude aanvraagformulieren kon dit wel). Dus misschien staat transpondernummer dan niet op jouw aanvraagformulier. Denk dat je hiervoor het beste de KNHS even kunt bellen.

Elodie1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 14:11

weet iemand dan ook mischien of je je startkaart aan moet vragen bij de knhs of bij de vereniging waar je lid bent en al voor start?

maessie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 16:58

Normaal gesproken geef je de kopieën van je paard zn paspoort aan je wedstrijdsecretariaat, en die regelt dan dat je een startkaart krijgt + coupons. Het secretariaat regelt het dan met de Knhs. Ik doe ook wedstrijdsecretariaat met oude formulieren nog, en ik wissel de nummers ook wel eens om. Het is nog nooit fout gekomen op een startkaart! Bovendien kunnen ze het ook op de kopieën terug vinden.