Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bugsje_loveu schreef:volgensmij moet je als je net voor of net voorbij de X bent in het andere been moet lichtrijden........
Bugsje_loveu schreef:volgensmij moet je als je net voor of net voorbij de X bent in het andere been moet lichtrijden........
Zo heb ik het ook geleerd. Bugsje_loveu schreef:volgensmij moet je als je net voor of net voorbij de X bent in het andere been moet lichtrijden........

Nadine240904 schreef:Ik dacht juist precies op X, is wat ik altijd doeZo heb ik het ook geleerd.
Milaatjuh schreef:Volgens mij, weet niet zeker, moet je dan op de buitenhand lichtrijden als je toch de rest door moet zitten
weet niet zeker hoor ..
Gewoon als je de hele tijd moet lichtrijden moet je aan het einde van de diagnaal van hand veranderen .. zo heb ik het geleerd
ingeuh schreef:Misschien bedoelde de jury dat als je je paard voor de letter weer terug neemt naar arbeidsdraf je toen van been had moeten verwisselen en op de letter doorzitten?
Ilonab schreef:Milaatjuh schreef:Volgens mij, weet niet zeker, moet je dan op de buitenhand lichtrijden als je toch de rest door moet zitten
weet niet zeker hoor ..
Gewoon als je de hele tijd moet lichtrijden moet je aan het einde van de diagnaal van hand veranderen .. zo heb ik het geleerd
Maar wat is, als je op de diagonaal rijd de buitenhand ??
haffiejlover schreef:Nadine240904 schreef:Ik dacht juist precies op X, is wat ik altijd doeZo heb ik het ook geleerd.
ik ook!

dus hoef het niet in de praktijk te brengen, maar dit lijkt mij gewoon het meest logisch