Wat is een kringwedstrijd?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tomcat701

Wat is een kringwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 12:48

Wat is een kringwedstrijd? Hoe kom je er in aanmerking voor? Moet je er gekozen voor worden?

heb op de site gelezen maar daar wordt ik niet wijzer van.
Kan iemand mij helpen?

mirjamalvaro

Re: Wat is een kringwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 12:56

Een kringselectie is een wedstrijd waarmee je je kunt selecteren voor de kringkampioenschap en daarmee kun je je weer selecteren voor de regiokampioenschappen.
Je kunt je gewoon inschrijven voor een selectie. Misschien kun je even je kring en regio neerzetten dan zijn er vast wel mensen die je meer info kunnen geven.

tomcat701

Re: Wat is een kringwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 12:58

Mijn kring is rijnstreek volgens mij.

Roxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 12:59

Kringwedstrijden zijn wedstrijden waaraan alleen combinaties deel kunnen nemen die lid zijn van een vereniging die bij de kring van de organiserende vereniging hoort. Het zijn vaak wat kleinere wedstrijden.

mirjamalvaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 12:59

Bij welke vereniging zit je?

tomcat701

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 13:01

mirjamalvaro schreef:
Bij welke vereniging zit je?

Ik rij bij de palensteynruiters in Leidschendam.

mirjamalvaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 13:04

DAt is inderdaad kring rijnstreek. Ken iemand die daar ook rijdt:

De kringkampioenschappen Outdoor Dressuur 2006 zullen dit jaar op 1 juli in Voorschoten gereden worden. De kampioenschappen worden zowel voor de pony's als de paarden op 1 dag plaatsvinden.

Ook de bixie ruitertjes kunnen dit jaar weer meedoen, er komt een aparte bixie wedstrijd!

Bij de paarden geldt de kringkampioenschappen tevens als selectiewedstrijd voor de Regiokampioenschappen.

De pony's kunnen zich vrij inschrijven voor de Regiokampioenschappen !

Voor meer informatie kunt u contactopnemen met het Wedstrijdsecretiaat van Kring 1 KNHS Rijnstreek:

Alexia v.d. Pluym

apluym@zonnet.nl of 06-52505501

tomcat701

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 13:06

mirjamalvaro schreef:
DAt is inderdaad kring rijnstreek. Ken iemand die daar ook rijdt:

De kringkampioenschappen Outdoor Dressuur 2006 zullen dit jaar op 1 juli in Voorschoten gereden worden. De kampioenschappen worden zowel voor de pony's als de paarden op 1 dag plaatsvinden.

Ook de bixie ruitertjes kunnen dit jaar weer meedoen, er komt een aparte bixie wedstrijd!

Bij de paarden geldt de kringkampioenschappen tevens als selectiewedstrijd voor de Regiokampioenschappen.

De pony's kunnen zich vrij inschrijven voor de Regiokampioenschappen !

Voor meer informatie kunt u contactopnemen met het Wedstrijdsecretiaat van Kring 1 KNHS Rijnstreek:

Alexia v.d. Pluym

apluym@zonnet.nl of 06-52505501

Oke..dus als ik me hier voor inschrijf en ik zou winnen dan moet ik naar Ermelo? Of moet ik dan op nog andere plaatsen wedstrijd rijden? En je rijd hier dan ook voor je winstpunten?

mirjamalvaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 13:08

Als je de kringkampioenschap wint (of bij de beste zit) dan moet/mag je eerst naar Heerjansdam en als je dat wint (of bij de beste zit) dan moet je naar Ermelo. Alle wedstrijden tellen gewoon mee voor de wp.

tomcat701

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 13:14

mirjamalvaro schreef:
Als je de kringkampioenschap wint (of bij de beste zit) dan moet/mag je eerst naar Heerjansdam en als je dat wint (of bij de beste zit) dan moet je naar Ermelo. Alle wedstrijden tellen gewoon mee voor de wp.

Hey super zeg....bedankt voor alle info...ik ga ervoor! Ik ga me inschrijven...groetjes

mirjamalvaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 13:17

veel succes dan!!!