Pimp your trailer ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Keeva

Pimp your trailer ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 17:29

Ik heb een houten (of eigenlijk betonplex, volgens manlief ) trailer met polyester kap. Deze trailer is al enkele jaren oud en technisch nog prima in orde, maar ik wil 'm graag een beetje opknappen, zodat ie ook een beetje leuker "oogt". Bovendien heb ik enkele prachtige stickers die ik er daarna op wil plakken. "Pimp your trailer" dus ... maar hoe ?

Gewoon schuren, primer erop en aflakken ? Maar waarmee, is er speciale lak voor ? En hoe behandel ik de polyester kap ? Iemand die hier verstand van heeft ? Alle tips van Handige Henkies of Handige Hendrika's zijn van harte welkom !

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 18:21

Ja, schuren, grondverf, opschuren, buitenlak......
Kap kun je ook opschuren en met dezelfde lak doen.

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 21:56

Lak voor buiten kun je gewoon gebruiken. Ik ben ook mn trailer aan het opknappen op t moment, wel een flinke klus maar t is t waard!
Wat voor bestickering heb je en waar komt die vandaan? Ik wil ook zoiets maar weet niet waar ik het vandaan moet halen.

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:05

Wij zijn ook bezig met een trailer en gelukkig is mijn vriend oorspronkelijk schilder van beroep.
Ligt er een beetje aan wat voor stickers je zoekt, sugarmiss heeft ze ook verkocht.
Ga even sites zoeken

jorindebento

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:09

cool pimp your trailer gaaf man!!

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:10

Collega heeft een drukkerij en verteld dat het zelfs mogelijk is om een trailersticker van een eigen foto te maken!!
*edit, hij niet maar zijn ouders hebben de drukkerij

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 07:00

Jeetje wat een vraag Onze trailer is ook van "hout" een grote 2 paards MT...misschien ken je dat merk? We gaan hem dit jaar ook weer onder handen nemen, heb nog een groot blik ( 10L) speciale trailer verf achtig iets staan. Destijds bij de aankoop gekocht. Ik zal eens voor je kijken.

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:40

Patjelisa op bokt heeft haar trailer roze gemaakt. Misschien kan je haar een PM sturen?