Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

latitia111 schreef:Als ik het goed gezien heb rijd zelfs Anky met iets van rubber aan haar teugels.
Sammie schreef:latitia111 schreef:Als ik het goed gezien heb rijd zelfs Anky met iets van rubber aan haar teugels.
Dus? Omdat zij het wel doet mogen wij het ook? Dat paard van haar staat niet eens stil, als die van mij dat ook zo zou doen zou ik hoogstens een 5 hebben en zij wint een gouden plak
Marije_jiplover schreef:Heb net ook het reglement nageplozen en het enige dat ik tegenkom over het materiaal van de teugels is hetgene wat de TS in haar eerste bericht heeft staan. Hieruit maak ik dus niet op dat je aan de stang alleen een gladleren teugel mag hebben, volgens mij mag je hier ook met een springteugel of een leren teugel met rubber aan de binnenkant rijden.
oliebol53 schreef:Marije_jiplover schreef:Heb net ook het reglement nageplozen en het enige dat ik tegenkom over het materiaal van de teugels is hetgene wat de TS in haar eerste bericht heeft staan. Hieruit maak ik dus niet op dat je aan de stang alleen een gladleren teugel mag hebben, volgens mij mag je hier ook met een springteugel of een leren teugel met rubber aan de binnenkant rijden.
Volgens mij is dit inderdaad juist.
Stel nou dat het heel hard regent. Dan zou je toch ook graag een springteugel of iets dergelijks aan je stang willen hebben?
) de stangteugel niet door je hangen, iig is mijn ervaring.