bodyprotector....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

farfalla

bodyprotector....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 19:16

Ben benieuwd wat jullie van deze dingen vinden..

Mijn vriend vind namelijk dat ik een bodyprotector moet kopen. Zelf vind ik dit niet zo heel erg nodig, ik ben al vrij vaak gevallen maar leef nog steeds

Ik snap het wel. En eigenlijk vind ik het ook wel een goed idee. Ik ben het met hem eens dat dit wel veel veiliger zou zijn.. het lijkt me alleen zo *piep* rijden, helemaal in de zomer, als het warm is enzo..
bovendien staan ze een beetje lelijk

Kortom: ik weet het nog niet echt..
Wat vinden jullie er van?

Annelies200

Re: bodyprotector....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 19:19

tja... je hebt wel een zorgzame vriend maar ligt eraan wat je doet...springen of alleen dressuur. En als je springt hoe hoog?

Destinietje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 19:20

Hier zijn al honder topics over...
Je moet het helemaal zelf weten, en het ligt ook helemaal aan het paard. Ik stap(te) op de mijne niet meer zonder,maar hij is intussen heel braaf aan het worden, en ik ken hem nu goed genoeg dat ik hem alleen met losrijden nog aandoe en als ie braaf is gaat ie uit.
Maargoed, als je gewoon een braaf paard hebt, dan zou ik het zelf niet zo 123 doen, maar veilig is het zeker. Ik heb het hier dan over dressuur, met springen zou ik het wel doen (iig bij redelijk formaat hindernis en geen 10 cm) en bij andere "gevaarlijkere"takken van de sport.

Het is idd erg warm nu, want die dingen ademen ook voor geen meter...

Nicky__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 19:21

idd, het ligt eraan wat voor dicipline je doet
en wat voor paard je heb!

anneliesdj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 19:21

Dat met dat *piep* zitten valt wel mee hoor, het is even wennen maar je hebt vrij veel bewegingsvrijheid. Ik heb er een voor het crossen en ik heb er eigelijk nooit last van, tijdens het rijden zelf helemaal niet, dan vergeet ik dat ik hem om heb, dan ben ik veel te geconcentreerd. Warm zijn ze idd wel, maar dat is in de winter wel lekker.

Oliviaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 19:24

ik draag met springen wel een bodyprotector, met dressuur blijf ik tot nu toe wel zitten

farfalla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 19:39

Destinietje schreef:
Hier zijn al honder topics over...

Daar was ik al bang voor, maar op een of andere manier vind ik die niet met de zoekfunctie

Bedankt voor de reacties. Zelf doe ik niet gigantisch gevaarlijke dingen zoals megahoog springen o.i.d.
Denk aan jullie reacties dat het misschien toch niet zo heel noodzakelijk is. Vind het wel erg interresant om jullie ervaringen te lezen..

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:21

PP -> RUI

Ik rijd alleen met cross(training)en met een BP, verder vind ik het risico niet groot genoeg.

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:25

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:28

melmel schreef:
Er is hier al een topic over, ik heb er zelf wel een, maar dat kun je in het andere topic lezen.

viewtopic.php?f=1&t=584819&hilit=

en die is idd nog erg recent dus hier een slotje