Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en paspoort aangetekend teruggestuurd met kopie van geboorte en chipbewijs. Binnen een week had ik kosteloos een juist paspoort, bovendien hadden ze zelf nog wat kleine dingetjes ontdekt die meteen zijn aangepast. Dit paspoort was btw uitgegeven door het kwpn.
)erleyne schreef:In het paspoort van mijn paard stond dat het een merrie was. Ik snel naar de wei gereden, klokkenspel geconntroleerd ( pfoeh, het hing er nog) en paspoort aangetekend teruggestuurd met kopie van geboorte en chipbewijs. Binnen een week had ik kosteloos een juist paspoort, bovendien hadden ze zelf nog wat kleine dingetjes ontdekt die meteen zijn aangepast. Dit paspoort was btw uitgegeven door het kwpn.
alleen wel dom maar wel super grappig;) Pytje schreef:sommige mensen snappen er weinig van. bijvoorbeeld de schetser voor het stamboek, er liepen 2 veulens in de wei (een zonder aftekeningen op zn hoofd en de andere een grote kol) heeft die slimmerd 2x hetzelfde veulen geschetst...