Ongeluk met de trailer op 7 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bucephalus

Ongeluk met de trailer op 7 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 17:38

Vandaag zou een van de ponyruiters:Amy Dijk in Kaatsheuvel in de Z starten met twee pony's maar onderweg hebben ze vanochtend een ongeluk gehad met de trailer. Heeft iemand meer nieuws en hoe het met de pony's en Amy is?

gietepiet

Re: Ongeluk met de trailer op 7 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:25

Ik ken ze verder niet maar ik heb er wel iets van gelezen op omroep brabant, deze site http://www.omroepbrabant.nl/ en dan bij nieuws, West-Brabant.

LianneJantje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:29

Dit is het artikel wat er op die site staat:

Pony gewond door losgelaten trailer
Reageer op dit artikelPrintVerstuur dit artikel

OOSTERHOUT - Een pony is zondagochtend gewond geraakt doordat de aanhangwagen waar het beest in stond, losliet van de auto. Dat gebeurde op de snelweg A27 bij Oosterhout.

De auto werd bestuurd door een 45-jarige vrouw uit Galder. Door onbekende oorzaakte raakte de trailer met de twee wedstrijdpony's los en kwam tot stilstand tegen de vangrail.

De pony's zaten eerst bekneld, maar konden zichzelf uiteindelijk bevrijden. Een van de dieren was gewond aan het hoofd en een been.

zondag 7 mei 2006 om 18:53 uur

wendely

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:44

Nou lekker is dat, hier in de buurt is vorige week een trailer incl. paard de sloot in gegaan..

madacha

Re: Ongeluk met de trailer op 7 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 22:05

Nee daar zit niemand op te wachten op zo'n ongeval. Verschrikkelijk en eng. Ik zou niet zomaar meer de trailer pakken na zoiets...