Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dinopino schreef:heb je een vast tussenschot of kunnen de paarden hun hoeven er onder zetten. Ze kunnen dan meestal makkelijker hun balans vinden.
ikke schreef:Kom maar eens langs, ik geef je wel les in het rijden van rotondes, we hebben er hier genoeg en schriftelijke garantie dat ie doodstil blijft staan!
Monnik schreef:ikke schreef:Kom maar eens langs, ik geef je wel les in het rijden van rotondes, we hebben er hier genoeg en schriftelijke garantie dat ie doodstil blijft staan!
Hoezo, geef je daar cursus in dan?
maar met een auto beheers ik dat wel (met een paard nog lang niet).ikke schreef:Niet speciaal, maar met meer dan 50.000km paarden op en achter de auto durf ik wel te zeggen dat ik enig inzicht heb.![]()
Vrijwel zeker zit jou probleem in je voertuigbeheersing. Dat is geen schande, ook lang niet iedereen kan hoge-school dressuurmaar met een auto beheers ik dat wel (met een paard nog lang niet).
Als je wilt, wil ik je best die hoge-schooltechniek leren, het is niet moeilijk, je moet het gewoon eens gedaan hebben.
CarpeDiem schreef:niet om het een of ander.. maar op hoeveel verschillende manieren kun je een rotonde rijden?? Volgens mij 2 kanten, en op 2 manieren..
ikke schreef:CarpeDiem schreef:niet om het een of ander.. maar op hoeveel verschillende manieren kun je een rotonde rijden?? Volgens mij 2 kanten, en op 2 manieren..
Wel eens een rotonde genomen met 10 ton achter je rug en 15 ton aan de haak? Dan praten we verder. 18meter vergt een iets andere aanpak, maar leert je wel de fijne kneepjes.........
Niet boos worden, zo is het niet bedoeld, maar met je C-E rijbewijs leer je wel iets anders rijden dan met B-E.