[EG] AliBaba (Manege Vrieswijk), 7-jarige zwartbonte ruin

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kkkaren

[EG] AliBaba (Manege Vrieswijk), 7-jarige zwartbonte ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 20:56

Ik ben op zoek naar de vorige eigenaar van mijn pony. Ik heb hem vier jaar geleden gekocht bij Manege Vrieswijk in Damwoude. Hij is nu 7 jaar, in juli wordt hij 8. Hij was toen net ingereden. De eigenaar vertelde dat hij hem een half jaar geleden had gekocht, maar hij wist mij niet te vertellen wie de vorige eigenaar was. Ik zou graag wat meer te weten komen over zijn eerste jaren, misschien zelfs foto's van hem zien als veulen. De moeder zou een (bonte) Welsch Cob zijn, de vader een Fries. AliBaba (zo heette hij toen ook al) is nu 1.52.

Ook vertelde de eigenaar dat hij bij hen had gedekt (toen ik hem kocht was hij nog hengst). Op mijn vraag voor foto's van eventuele foto's van de veulens kreeg ik echter ook geen antwoord. Ik zou het dus ook heel leuk vinden om foto's te zien van veulens waar hij de vader van is!

Vier jaar geleden, toen had ik 'm net:
Afbeelding

En nu:
Afbeelding

Voor meer foto's zie mijn profiel

Kkkaren

Re: [EG] AliBaba (Manege Vrieswijk), 7-jarige zwartbonte ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 21:56

Schopje...

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 21:06

Nog maar eens een poging, met een nieuwe foto van mijn ventje...

Afbeelding

Nog eentje uit de oude doos...de eerste foto van ons samen, gemaakt op de dag dat ik hem had opgehaald uit Friesland, hij was behoorlijk moe van alle commotie die dag!

Afbeelding

AliBaba is nu dus bijna 9 jaar.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 21:44

helaas kan ik je niet helpen Verdrietig maar ik vind ie echt mooi en lief succes ermee

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 18:55

Ben jaren geleden bij vrieswijk geweest en die hadden daar toen 2 ponyachtige veulens staan van die friese x kwpn hengst van hun. Zou die van jou kunnen zijn.

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:43

ik ken hem niet en ook geen veulens maar wou wel ff zeggen dat het een mooi paardje is.
mooi getekent vind ik. en succes met zoeken hoop dat je wat vind.
groetjes linda

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 20:55

RUBYWHITE schreef:
Ben jaren geleden bij vrieswijk geweest en die hadden daar toen 2 ponyachtige veulens staan van die friese x kwpn hengst van hun. Zou die van jou kunnen zijn.

Als je bedoelt dat dat AliBaba als veulen was, dan moet dan 9 jaar geleden zijn geweest? Douwe vertelde dat hij hem een half jaar voordat ik hem kocht, zelf had gekocht van iemand anders, dus hij is daar volgens mij niet opgegroeid.

En als je bedoelt dat die veulens van hun hengst waren, dan zijn het dus geen veulens van hem?