[PG] Up to Date (v. Nairobi), donkerbruine 5 Jr ruin.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Uppojono

[PG] Up to Date (v. Nairobi), donkerbruine 5 Jr ruin.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 15:47

Haii,

Tot een jaar geleden reed ik een paard Up to Date.. Deze stond op Stal Bakker te Zijldijk, om verder doorgereden te worden en uiteindelijk verkocht te worden.. Ik heb hem ongeveer een jaar gereden en was inmiddels erg gehecht aan hem geraakt.. In april 2005 werd hij kreupel, hij had altijd al slechte te hoeven, en moest hij de wei in met rust op ijzers.. Aangezien hij bij ons stond voor de verkoop, is hij weer terug gegaan naar de eigenaar, Siert ... Een drama, aangezien dit nogal onverwacht kwam.. Zaterdag kreupel, Zondag overleed m'n hond, Maandag naar de manege voor afleiding, zie ik daar de trailer waar Uppie een jaar eerder mee gebracht werd.. Hard gehuild.. Maar ja, was het beste..

Nu hoorde ik van de staleigenaar dat Up to Date inmiddels weer klaar is, er rijdt een meisje op en het gaat goed.. Misschien kent iemand van jullie dit paard en weten jullie iets over hem te vertellen, lijkt me leuk..

Het gaat om een donkerbruine ruin, 5 jaar oud, vader Nairobi.. Ook heeft hij veel witte haren door z'n vacht heen en een wratje op z'n hals..

Afbeelding

Afbeelding

Uppojono

Re: [PG] Up to Date (v. Nairobi), donkerbruine 5 Jr ruin.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 20:25

Heb al een hele tijd geleden dit topic geplaatst, maar heb nu gehoord dat hij inmiddels aan Stal Zoer is verkocht.. Mischien hier mensen op bokt die daar weleens komen, en weten of hij daar nog steeds is en hoe het met hem gaat, fo dat hij inmiddels is doorverkocht.. Hoop alsnog reacties te krijgen..

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 22:38

Hmm ik ben nog steeds op zoek naar hem.. Inmiddels is hij dus al twee jaartjes ouder.. Ik hoor wel dat hij het goed schijnt te doen in de sport, maar waar die is en wie hem rijdt weet ik dus niet..

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 22:39

er id geloof ik een meisje op bokt dsie een paard rijdt die uptodate heet..