Wel of geen zomereczeem??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Wel of geen zomereczeem??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 11:03

Hey, mijn paard heeft sinds vorig jaar zomer last van een soort eczeem of zo....
Haar staart werd toen een beetje kaal (op een plek) maar ze schuurde niet. Het haar liet gewoon los leek het wel....
Ik heb toen Summerwash gebruikt, en een UV werende vliegendeken. Dit hielp wel aardig, maar nu heeft ze hier weer last van..... Eerst stond ze aan zee, en nu staat ze dus in frankrijk....... Ik heb wel weer de zelfde rare vliegen gezien.... Zwarte met van die lange poten of zo?? Weet iemand misschien wat ik hier het beste aan kan doen?? Want die deken kan ze nu wel ff op, maar ze moet over 7 weken bevallen, en met een veulen is een deken niet handig....

Liefs Jessy

ellepel

Re: Wel of geen zomereczeem??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:43

haal die summerwash weer, en gebruik dat, ik gebruik t nu ook en vind het heel goed spul..

die zwarte vliegen doen volgens mij niet zoveel,dat zijn gewoon vliegen die niet prikken.
de echte zomereczeem vliegjes zijn zo klein die kun je zowat niet zien

linlovesyou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 08:11

waar haal je die summerwash??

ellepel

Re: Wel of geen zomereczeem??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 08:22

ik heb t gewoon bij de ruitersportzaak gekocht.

Lodinn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 15:21

Vraag het anders aan je DA.
Soms denken mensen dat hun paard zomereczeem heeft maar dan heeft het paard schimmel ofzo

Marietje1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:41

Mocht je paard een schimmel hebben gaan ze ontzettend schuren, mijn pony heeft het zelfde als die van jouw en ga ook maar even langs de ruitersportzaak. Is het een soort gel of zit het in een spuitbus of iets dergelijks?

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 13:08

Hey, sorry heb al een tijdje niet gereageerd... Die summer wash zit in een flesje... Het is zeker geen schimmel, want mn paard heeft het alleen in de zomer, en ook alleen als de zon heel erg schijnt.... Ik woon nu in Frankrijk en heb dat summer wash hier nog niet gevonden, dus vraag ff iemand om het mee te nemen als ze deze kant op komen.... Ik heb nog wel een beetje, maar het raakt op....

Ik moet ook idd zeggen dat ik het erg goed spul vind!!