Muziek goed passend bij Enigma ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tatt_x

Muziek goed passend bij Enigma ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 20:25

Ik rij in juni met m'n pony een kür op muziek.Daarbij heb ik gekozen voor de muziek van Enigma.Ik wil een proef waarvan iedereen achterovervalt.Bij wijze van spreken natuurlijk Ik vind de muziek van Enigma daar perfect voor...

Uit verschillende liedjes heb ik mooie stukjes gekozen maar ik mis nog verschilende stukjes.Voor middendraf bijvoorbeeld,voor galop en voor het binnenkomen heb ik een imponerend stuk nodig (draf).Daarvoor wil ik nog andere liedjes van hetzelfde genre afstruinen naar leuke stukjes.Maar daarom was mijn vraag welke muziek/liedjes passen bij het genre van Enigma ??

Zooist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:56

Era.....

Heb ook op een combi enigma en era gereden.

Succes!

Eynav

Re: Muziek goed passend bij Enigma ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:56

Ik ben een ware Enigma fan dus ik vind het wel leuk als iemand daar een kür op rijdt Ik ben wel benieuwd naar je compositie als die klaar is.

Wat past er nog meer bij? Delerium zal het ook wel goed doen. Ze hebben niet alleen house muziek gemaakt. De originele versie van Underwater is best wel mooi.

Tatt_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 20:26

Era ? Ken ik niet Zal het eens opzoeken.
Nog suggesties ?

Woodstock

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:11

Mss een stukje mauro picotto erdoor? Das wel trance, maar met van die stukjes van era enzo erdoor... Mss wel leuk voor het impulsievere stukje?

Woodstock

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:30

BTW zie net dat ze ook Adiemus van Enya en/of Enigma in een liedje hebben

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:32

Ik heb vele nummers van Enigma. Maar ik kan je niet zomaar even vertellen welk nummer het beste bij je paard past. Heb je niet misschien een foto of video wat je me pmen kan? Zo kan ik je veel beter helpen!