ik heb een hele domme vraag vind ik zelf...
maar ik stel hem toch maar even.
Als een pony hoefijzers heeft en je rijd in een weiland is de kans op uitglijden dan groter als zonder hoefijzers?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tanya89 schreef:Hallo,
ik heb een hele domme vraag vind ik zelf...
maar ik stel hem toch maar even.
Als een pony hoefijzers heeft en je rijd in een weiland is de kans op uitglijden dan groter als zonder hoefijzers?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tanya89 schreef:Als een pony hoefijzers heeft en je rijd in een weiland is de kans op uitglijden dan groter als zonder hoefijzers?
)
Annn schreef:Bij de manege was iemand die samen met een andere een startkaart heeft met dezelfde pony, de een rijd er wel weiland wedstrijden mee de ander niet, en die andere wou dus hoefijzers omdat ze in het weiland ging rijden ? (snap je het nog)
dus het lijkt mij dat het wel beter is.
Prinslover schreef:Ik denk dat je al voldoende antwoord hebt maar toch; de kans is idd groter.. Heb is natuurlijk logisch dat als het gras nat is het gladder word, vooral met ijzers. Zonder ijzers is het natuurlijk ook niet zonder gevaar. Gelukkig heb je van die proppen die je in kan draaien waardoor je paard veel meer grip heeft