. Met die ingevlochten manen had ik niets om aan vast te grijpen
maar gelukkig bleef ik zitten. Ik probeerde maar een beetje op kleine voltetjes te rijden om te voorkomen dat hij het op een lopen zou zetten en dat lukte aardig. Reeds na een minuut of 10 was de ergste gekkigheid eraf en kon ik er aan rijden. Vlak voordat ik de baan in moest was hij zelfs een beetje traag. Maar in de proef liep hij als een zonnetje. Heel beheerst en geconcentreerd. In mijn tweede proef liep hij zelfs nog beter en ik zat gewoon te genieten van het gevoel dat hij me gaf. Beetje been erbij en hij maakte grotere passen, mooi naar de hand toe, beetje terugrijden, geweldig. Waarom ik dit zo ontzettend geweldig vind is omdat het me in de training nooit lukt om bijvoorbeeld 7 min achter elkaar goed te rijden, altijd is er een momentje dat de concentratie weg is of zo en in zo'n proef (2x) is hij echt supergeconcentreerd. Dat vind ik nou zo geweldig. Uiteindelijk waren we in de eerste proef 2e met 157 pnt (159-2 ivm verkeerde kant op rijden
), in de tweede proef 1e met 174 pnt
. En dat met 20 deelnemers
.voor foto's zie itp.

(ja ik weet het dan moet je zeker niet gaan bokken, maar ik wordt gek in dat bed.)