Ik heb zins een tijdje mountail horse laarzen maar na 1,5 jaar is bij mij de voerig helemaal kapot. Nu vraag ik me af zijn er mensen die ervarig hebben met de petrie freerider. Hoe rijden ze en hoe blijven ze lopen ze ook lekker. Nou noem maar op. Kom maar op met de verhalen.
Ik heb de petri freerider en vind ze super, zitten direct lekker en je hebt goede grip in de beugels. Ik heb ze nu een half jaar en er mankeert niets aan, ze zakken wel behoorlijk, het leer is vrij soepel en de prijs is aangenaam....... Ze worden wel dof, maar ik doe er ook weinig aan, zou ze es in moeten vetten, verder super laarzen, neem nooit meer laarzen zonder rits.
Ook ik heb altijd de mountain horse laarzen gehad maar had steeds de ellende dat mn ritsen stuk gingen.heb ze in 4 jaar tijd wel 3x vervangen.toen er laatst weer een rits stukging(2 dagen voor mn wedstrijd)ben ik nieuwe laarzen gaan halen en ook gevallen voor de petrie freerider.deze zat meteen al lekker dus kon er met een gerust hart de proef mee rijden .k heb ze nu nog maar 1 maandje maar vind het een hele fijne laars.ze worden wel wat snel dof dat is waar maar op wedstrijd haal je er ff een doekje over en ze glimmen weer. super laars zeker na mn vorige paar
oke fijn om te horen, ik denk dat ik za van de week maar ens ga halen. vindt het ook wel fijn dat ze ook vanbinnen leer zijn dan zweten ze vast ook niet zo erg al die mountain horse laarzen met die synthetische voering