Nu bijna een half jaar geleden heb ik mijn pony verkocht aan handelsstal jansen van den hout in haghorst(hilvarenbeek). Ik zou heel graag willen weten waar hij nu staat en hoe het met m is.
naam: winsten vader:mufaq moeder: ben ik even vergeten kleur:bruin stokmaat:rond de 1,56m aftekeningen:links voor en achter een half wit been, een zandloper achtige bles.. leeftijd:hij is nu 9, word in juni of juli 10.
De mensen die hem van jansen van den hout hebben gekocht hebben waarschijnlijk een foto van hem gezien waarop hij over een hindernis ging met een bos en bergen(?) op de achtergrond.
Heb je hem of ken je hem laat dan aub iets weten, voor foto's kun je een mailtje sturen naar winny072@hotmail.com
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-05-06 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag en gegevens in titel.
Niet toegestane reacties verwijderd. Reageer aub alleen als je info hebt voor de TS!
Skingraphx
Geplaatst: 20-10-10 21:37
Winsten staat bij ons op stal. Ik weet 100% zeker dat het de Winsten is die jij zoekt. Ik heb je ook pb gestuurd dus ik hoop dat je nog actief bent op bokt.
Binckydenice
Geplaatst: 21-10-10 09:33
Skingraphx schreef:
Winsten staat bij ons op stal. Ik weet 100% zeker dat het de Winsten is die jij zoekt. Ik heb je ook pb gestuurd dus ik hoop dat je nog actief bent op bokt.
Je kunt haar ook een email sturen via haar profiel, misschien ontvangt ze die wel in haar inbox....