Koop vraagje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SheMellon

Koop vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 16:08

Eergister was ik blij verrast toen ik erachter kwam dat ik nog een spaarrekening had. Die was ik zomaar vergeten
Maar eer ik dat geld heb gaan er w.s wel 1 a 2 weken voorbij.
Nu wil het dat ik verliefd ben geworden op een jaarling hengst. Echt een super leuk beest om te zien. Niet hele bekende ouders maar hij is wel erg mooi gebouwd(vind ik), nu al.

De eigenaren heb ik gemaild en inmiddels al mailtje terug gehad met info over de prijs enz. Maar aangezien ik nog even moet wachten tot het geld op mijn rekening staat wilde ik voorstellen om hem dan, als hij in het echie ook zo verschrikkelijk leuk is, te reserveren en dan te kopen zodra het geld op de rekening staat.
Ik heb alleen geen idee of dit vaker gebeurt. Heeft iemand hier ervaring mee ?

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 20:03

Ja hoor, meestal wordt dan een x bedrag (vaak 10%) gegeven als 'handgeld', een soort aanbetaling. Wordt best vaak gedaan!

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 22:21

Kan je inderdaad best overleggen hoor.

Maareh, hoe kan je nou een spaarrekening vergeten!!

cloaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 12:25

word wel vaker gedaan.... leuk dat je een jaarling koopt en goede ouders enzo dat hoeft toch ook niet? nouja... (voor mij zou het niet hoeven:P) maarjah... ga je hem later zelf beleren?