Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
#Ymke# schreef:Ik ben zelf heel erg tevreden met mijn Hotra Salinero. Ruime,lichte trailer. Veel comfort, licht super achter de auto!! Mijn paard loopt er zonder te twijfelen zo op. Gewicht van de trailer is uit m'n hoofd 630 kilo, max. laadvermogen is 1300kg.
Moniek schreef:ik ben ook opzoek naar een trailer.
maar ff een vraagje hoeveel moet je auto kunnen trekken?
We zijn opzoek naar een andere auto maar weet niet wat een trailer en paard wegen.
Ik weet dat als je een trailer hebt dat en het laadvermogen bijelkaar dat dat je auto moet kunnen trekken.
maar ja hoeveel is dat?
Urielle schreef:Moniek let ook op de kogeldruk. Ik zit hier dus totaal onverwacht met een nieuwe auto die ik had gekocht speciaal vanwege kinder- en paardenspullen erin en de mogelijkheid om een trailer te trekken en nou is de toegestane kogeldruk te laag dus ik kan er alsnog niks achter hangenHij moet 75-100 zijn en bij mijn auto mag maar 65.
Elegance schreef:Urielle schreef:Moniek let ook op de kogeldruk. Ik zit hier dus totaal onverwacht met een nieuwe auto die ik had gekocht speciaal vanwege kinder- en paardenspullen erin en de mogelijkheid om een trailer te trekken en nou is de toegestane kogeldruk te laag dus ik kan er alsnog niks achter hangenHij moet 75-100 zijn en bij mijn auto mag maar 65.
kogeldruk? Een trailer heeft bijna geen kogeldruk
russel schreef:Hotra doet het goed, hoor ik al.