Ik mocht de ring niet verkennen in het L1...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aman__

Ik mocht de ring niet verkennen in het L1...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 16:45

Ik had vandaag wedstrijd en de jury had besloten dat we de ring niet mochten verkennen ik moest dus in een klein stukje voor de ring wachten tot het signaal van de jury dat ik mijn proef mocht beginnen. Ik vond het heel raar want dit was in het L1.

Ik heb het nog even in de regelementen gekeken en daar staat ik dat ik gewoon de ring mag verkennen. Mag een jury dat gewoon zomaar doen?

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:46

Eerlijk gezegd zou ik het niet weten. Waarom had je het hem zelf niet naderhand gevraagt?

Aman__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 16:50

Dit hebben we namelijk 2 jaar geleden bij deze jury ook al eens meegemaakt toen hebben ze ook de regelementen er bij gepakt en bleek dat de ring wel gewoon verkend mocht worden
En ik had geen zin om er nu weer over te beginnen...

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:52

Dat vind ik wel vreemd dat ze het toch doen.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:19

Melissamanda schreef:
Dit hebben we namelijk 2 jaar geleden bij deze jury ook al eens meegemaakt toen hebben ze ook de regelementen er bij gepakt en bleek dat de ring wel gewoon verkend mocht worden
En ik had geen zin om er nu weer over te beginnen...

Dan heb je hier toch je eigen antwoord ?

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:31

Ja inderdaad

Maar dit kan de ringmeester wel verzoeken ivm. starttijden en uitlopen lijkt mij. Maar of je dan verplicht bent om dat te doen durf ik niet met zekerheid te zeggen.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:13

Je mag tot en met het L2 altijd de ring verkennen in de tijd die de jury nodig heeft om de laatste cijfers te geven.

Vanaf de M1 mag je alleen de ring verkennen als het niet mogelijk is om er omheen te rijden.

Kun je zelf ook zo opzoeken in het reglement dus daarom zet ik dit topic op slot.