Sinds de nieuwe proeven, krijg ik de indruk dat er véél minder 2 (laat staan meer) winstpunten worden gegeven. Zit ik nou fout, en valt het wel mee? Of is het toch minder dan de oudere proeven?
Groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). enz, enz.
jaja, 2 winstpunten dus! 
De jury gaf me alleen maar 5en en 6en... Terwijl ik het erg netjes vond gaan en eigenlijk niet begrijp dat we voor bijv. een overgang naar stap of draf (die gewoon erg netjes gingen) niet een 7 kregen... was dus erg flut vandaag... 
Luci schreef:Het komt juist veel vaker voor. Door het opsplitsen van alle onderdelen + de extra punten onderdaan scoor je met een paard dat goed voor elkaar is/ een goede proef veel hoge cijfers.
Als je je paard goed voor elkaar hebt zul je alleen al onderaan een flinke rij 7'ens en 8'en krijgen en in de proef zelf heb je ook zo al twee 8'en gescoord met 'alleen maar' afwenden en een overgang naar stap maken. (c'est un voorbeeld he). enz, enz.
Andersom geldt het uiteraard ook. Wat meer 'extremen', hoog en laag, dan voorheen dus.