Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kaat_E schreef:Ik heb een klein paard en een grote pony, dus dat zal qua gewicht nog wel meevallen.
Alvast bedankt!
(ik overweeg op dit moment een 10-tons vrachtwagen)
Urielle schreef:Daar heb je idd een interessant stuk tekst
Helaas is je groot rijbewijs weer zo ellendig om te halen!

Urielle schreef:Eerst staat het E-rijbewijs op het program
De C moet er ooit nog wel komen maar daar moet ik dan weer een theorie bij halen enzo, dat vind ik de vervelende kant eraan.
Urielle schreef:Bedankt voor de tip, ik ga er nog even over nadenken. De fokker waar ik voor rij heeft nl. ook een 4-paards vrachtwagen staan dus als ik die mee mag nemen, is het geen probleem om even te wachten op mijn E.
Ben je daar een paar keer mee weggeweest, dan is al het andere voor stumpers
). Maar ik denk eigenlijk dat het me weinig uitmaakt hoor, vrachtwagen of trailer. Als ik een auto had die een trailer kon trekken, had ik die ws aangeschaft ipv een wagen. xjessx schreef:Wij hebben ook een kleine vrachtwagen voor een B-rijbewijs en daar mag tussen de 700 en 800kg geladen worden, ik vind een groot voordeel dat je lekker droog binnen kan omkleden en opzadelen enz.
Urielle schreef:'ikke', nog even een vraagje over de C-vrachtwagens he: wat betaal je zo ongeveer voor een vrachtwagen voor 3 a 4 paarden die nog in goede staat is? Wij zijn nl. zelf niet handig dus willen niet gelijk met reparaties beginnen want dan zijn we het bespaarde geld kwijt in de garage
?
, ik hoef daar echt geen E voor te hebben
. 
Toch staat me daar echt iets van bij. Zou het misschien zijn dat ze bij Anemone van die kleine hadden waar je dan wel met B 2 paarden in mag laden?