Een paar dagen later belde deze naar de winkel: Ik mocht een nieuw paar voor de helft van de prijs... Ik wil helemaal geen laarzen meer van dit merk! Dus hij heeft weer terug gebeld en ik zou nog horen hoe en wat...
... Van de week gebeld, heb binnenkort wedstrijd en wil dan gráág met laarzen rijden. Of ik niet alvast nieuwe aan kon laten meten zodat ik die in ieder geval klaar zouden zijn vóór mijn wedstrijd. Ja dat kon.
Ik vanmiddag naar de winkel --> Hadden ze echt nét gebeld van de fabriek. Ik mocht kiezen: Of voor de helft van de prijs nieuwe, of ze werden gewoon teruggestuurd en dan had ik niets.... Hmmm... toch nadenken. Dus ik vragen voor welke laars dat dan geldt, ik bedoel, ik heb wel weer maatwerk nodig.
Haha.. Ik kon de meest standaard laars krijgen voor de helft van de prijs
Ik pas geen standaard laarzen met mijn vikings-kuiten
Nee sorry, ik was even overrompeld... Daarop heeft de eigenaar van de winkel gezegt dat het sowieso maatwerk wordt en dat het dus een ander model moet worden. Ze zouden dan (alweer...
) terugbellen, want degene die daarover ging zat in het buitenland...Dus wéér moet ik wachten, wie weet hoelang... Vind het echt geen stijl, ik heb toch dik betaald voor die laarzen en verwacht dan toch van zo'n goedlopend bedrijf dat ze er wel wat mee doen.... Maar dat had ik mis. Nu even afwachten hoe en wat maar ben érg teleurgesteld!
Ik hoop voor jou dat je snel reactie hebt.

)