(Proefexamen) Ruiterbewijs?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chann

(Proefexamen) Ruiterbewijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 11:43

Heey,

A.s. zaterdag heb ik het examen voor mijn ruiterbewijs. Op een manegepony, heb geen eigen of verzorgpaard namelijk.
Nu ken ik de theorie al vrij goed en de praktijk zie ik geen problemen in, we hebben al behoorlijk geoefend en als het zo is als ik gehoord / gelezen heb, moet dat lukken. Alleen om te testen of ik mijn theorie goed genoeg ken, wil ik nog meer oefenvragen maken, die je ook op het examen zou kunnen krijgen.
Ik heb alle oefenvragen, het oefenexamen en het proefexamen in het vragenboekje al gemaakt.
Via Google gezocht naar proefexamen(s) op internet, maar niets kunnen vinden wat me verder zou kunnen helpen.

Zijn er hier nog mensen met meer info? Waar moet je extra op letten, wat moet je goed kennen en wat juist minder goed, wat moet je precies allemaal doen...?
En weet iemand nog een proefexamen met vragen op internet?

Alvast bedankt,
Chantal.

Lise81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:19

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 08:04

Oké, dankje.

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:36

En hoe ging het?

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 07:01

Het ging goed!
Ik heb 2 foutjes gemaakt in de 35 vragen, je mocht 7 fouten hebben. En praktijk gaf de examinator niet hoger dan 'Voldoende' [dus geen 'Goed'], en ik had alles voldoende.
Ging véél makkelijker dan ik had verwacht, ik heb 'm dus.

mrdw

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 07:05

Wat fijn! gefeliciteerd! Ik wil hem over een tijdje ook gaan halen, makkelijk om te hebben!