[EG] Robin, draver, BM-Stables.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

[EG] Robin, draver, BM-Stables.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 14:47

Ik ben op zoek naar meer informatie over mijn draver Robin die ik vorige jaar augustus van de S-hoeve in Boxtel heb gekocht. Daarvoor stond hij ws te koop bij BM-stables.

Robin zou op 1 april 1999 geboren zijn maar bij het NDR zijn 3 dravers onder de naam Robin bekend waarvan 2 uit April maar Robin is geen van drieen. Waarschijnlijk is hij dan onder een andere naam bekend en kan hij ook ouder zijn dan 1999!!

Afbeelding

Zie ook voor meer foto's van deze kanjer in mijn profiel!!!
Als iemand hem kent of iets meer weet dan hoor ik het graag!!!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-04-06 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel.

never

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:28

weet je zeker dat hij nederlands is???
kan ook een duitser of belg zijn www.hvt kun je duitse paarden bekijken

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:43

je zou eens op www.drafsport.pagina.nl kunnen kijken als die het doet? en anders via de link www.paarden.pagina.nl op dravers zoeken, daar zitten sites tussen, als je een site van ene Guus ziet, deze man helpt je voortreffelijk zoeken.
Ook W.Koekkoek is bekend in de draverswereld,w ellicht kan zij ook wat voor je betekenen, geloof dat zij op bokt koekoek heet ?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 22:18

Kimberley77 schreef:
je zou eens op www.drafsport.pagina.nl kunnen kijken als die het doet? en anders via de link www.paarden.pagina.nl op dravers zoeken, daar zitten sites tussen, als je een site van ene Guus ziet, deze man helpt je voortreffelijk zoeken.
Ook W.Koekkoek is bekend in de draverswereld,w ellicht kan zij ook wat voor je betekenen, geloof dat zij op bokt koekoek heet ?

op Bokt is haar nieuwe Boktnaam WendyBZ...

WendyBZ

Re: [EG] Robin, draver, BM-Stables.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:26

oh god, ik ben beroemd

Vanaf 1997 zijn alle dravers die in Nederland geregistreerd werden standaard gechipt. In Duitsland weet ik het zo eigenlijk niet wanneer ze begonnen zijn met chippen.
OP www.hvt.de kan je bij Trabersuche inderdaad ook opzoeken, maar daar zie ik zo geen Robin uit 1999.
Guus kan je ook niet helpen, dat kan ik je zo al wel vertellen. Die heeft gewoon een naam nodig.

Uit je text maak ik op dat hij 'ws bij BM Stables' stond? Dat weet je niet zeker? Want ik denk dat het enige wat je kan doen is terugzoeken. Bij de vorige eigenaar beginnen dus en dan terug werken...

Succes!

Winddancer

Re: [EG] Robin, draver, BM-Stables.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:37

Als ik het goed begrijp heeft hij eerst bij BM Stables gestaan?
Anders zou je Natasha even kunnen vragen of zij misschien meer weet.