ze is 1.63m en het is een vos met de volgende aftekeningen:
voetje rechtsvoor: sokje achter oplopend met vlekken op de kroonrand.
voetje linksachter: hoge witvoet voor oplopend.
voetje rechtsachter: hoge witvoet binnen oplopend.
voetje linksvoor: geen aftekening
hoofd: lange druipbles.
lichaam: op der kont had ze een soort wazige zwarte vlek.
levensnummer: 88,1708
ingeschreven bij het KWPN stamboek en ze is een rijpaard.
karakter: in stal een schat, ze houdt niet echt van kroelen, maar wandelen en poetsen vindt ze geweldig, ze is goed verkeersmak en vind zelfs de grootste tractoren niet eng!
onder het zadel is het een moeilijk paard en heel pittig, ze is heel voorwaarts en loopt dwars door het bit heen, buiten kan je bijna niet draven, want dan ben je der kwijt.
In de bak werd ze na een tijdje al ontspannen en ze liep netjes nageeflijk, ze kon goed wijken en vond alles geweldig!
ik heb van de handelaar gehoord dat ze nu waarschijnlijk ergens op een manege in spijkenisse staat (zuid-holland). ze kan inmiddels ook al weer verhuisd zijn.
kijk allemaal ALSJEBLIEFT, ALSJEBLIEFT naar haar uit, ik mis haar verschrikkelijk en kan der maar niet uit mijn hoofd zetten! als ze van u is of u kent haar, PB mij dan ALSJEBLIEFT, het was zo'n heerlijke merrie met een echte gebruiksaanwijzing!
IK HOOR HET WEL!!!
p..s. als u een foto of filmpje wilt moet u even mailen!
kent niemand haar?? ik mis haar zo!
ook als ik niet mag komen kijken, dan wil ik wel weten hoe het met haar gaat e.d. !!
ik heb hier een filmpje van mijn lieve schat http://media.putfile.com/Geertje ik mis der zo ontzettend erg! alsjeblieft als iemand der kent reageer dan of PB me!!!!
?
... ik ben benieuwd..