Welke rijbroek is vergelijkbaar met eurostar Finale

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Welke rijbroek is vergelijkbaar met eurostar Finale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 17:37

Ik had altijd de eurostar finale broeken, echt zulke fijne broeken, maar ze zijn bij ons in de buurt nergens meer te koop
Ik heb toen een eurostar klara gekocht, maar wat een vrezelijke broek is dat. Ik vind hem niet lekker zitten, hij wordt snel lelijk en maakt me heel erg dik.
Daarna heb ik nog een eurostar klara gekocht, maar dan van een andere stof (met meer katoen) Die zit wel iets beter, maar echt lekker ook weer niet.
Voordat ik weer een broek koop die ik toch niet lekker vind zitten wil ik wel weten wat ik koop (ik heb helaas geen geldboom)

Dus welke broeken zijn vergelijkbaar met de eurostar finale? Qua stof, pasvorm, duurzaamheid en prijs (niet geheel onbelangrijk)

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:52

Is de eurostar karin niet te vergelijken? geen idee of die nog worden gemaakt overigens?

Villa

Re: Welke rijbroek is vergelijkbaar met eurostar Finale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:54

Is het geen optie om te bestellen via (bijv.) divoza? Zo weet je teminsten zeker dat je niet weer een miskoop hebt

ElskedZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 15:00

Ja ik ken dat ik ben ook helemaal gek van de eurostar finale.
Heb daarna een eurostar broek Karin gehad, heeft een iets hoger band, maar komt wel overeen met de finale qua stof.....

Je schijnt ook een nieuwere versie van eurostar finale te hebben die wat dunner is van stof weet effe niet hoe die heet, maar kan daar wel achterkomen, want een vriendin heeft die....

Ik heb voor in de zomer een pikeur rijbroek en die zit ook als gegoten, maar is wel dunner qua stof, maar zit wel heerlijk aan mijn benen, maar is iets minder vergelijkbaar met de eurostar finale...

Succes met het vinden van een broek...

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 15:32

Volgens de winkel was de klara de opvolger van de finale, maar die vind ik dus niks

ElskedZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:21

Ooh dat weet ik niet precies...
Ik heb de Karin, en die is qua bandhoogte wel wat hoger, maar stof komt wel erg veel overeen vind ik......

Succes, hoor wel wat het is geworden!!

vanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:19

ik heb ook twee finale's en heb nu een nieuwe Eurostar Benny is iets dunner van stof maar verder hetzelfde, dus mischien moet je die eens passen

Zazou_Murier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:45

gewoon bestellen bij divoza!!! heb ze ook maar ook eurostar domino met achterklepjes!zitten super en prijs is ok

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:47

Helaas gebruikt Eurostarde stof van de finale broeken niet meer. Kijk eens naar de broeken van Pikeur, zij gebruiken dezelfde stof, maar dan de dunnere variant.