goede kwaliteit rijbroek gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

goede kwaliteit rijbroek gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 14:27

Ik zoek een goede kwaliteit rijbroeken. Met leren zitvlak en steekzakken.
Van rond de 100 euro. Weet iemand merken en modellen die aan deze eisen voldoen graag met een foto en prijs

_Inga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:28

Ik houd dit topic in de gaten

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:31

ik ga dit ook in de gaten houden, iemand trouwens ook ervaring met het kopen van rijbroeken via internet??!!

noraahlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:37

Ik heb een rijbroek van eurostar met ruitjes, echt een hele goede rijbroek, goede kwaliteit, maar hij heeft 1 steekzak (of nou eigenlijk is het meer een zakje met een rits en daar kunnen een paar kleine dingen in) en hij heeft leren zitvlak, Hij was wel wat duurder dan 100 euro, ik weet de exacte prijs niet meer, maar hij bevalt me heel erg goed!

En ik heb geen ervaring met het kopen van rijbroek via internet.

_Inga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:55

noraahlover schreef:
Ik heb een rijbroek van eurostar met ruitjes, echt een hele goede rijbroek, goede kwaliteit, maar hij heeft 1 steekzak (of nou eigenlijk is het meer een zakje met een rits en daar kunnen een paar kleine dingen in) en hij heeft leren zitvlak, Hij was wel wat duurder dan 100 euro, ik weet de exacte prijs niet meer, maar hij bevalt me heel erg goed!

En ik heb geen ervaring met het kopen van rijbroek via internet.

Dan is het geen steekzak.

Ja ik heb wel ervaring met het kopen van rijbroeken via internet. Het nadeel vind ik dat ik ze niet kan passen van te voren en ik ben echt heel precies op de maat etc DUs voro mijw erkt het niet zo

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 15:03

ok ja ik ben nogal lastig met de maten de ene keer past 36 beter en de andere keer 38 dus dan is dat ook geen optie voor mij helaas....

Madelen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 15:07

Afbeelding
De Eurostar Klarissa 450, met steekzakken en kunstleren zitvlak. Ik heb dit model wel gepast, maar nooit mee gereden. Hij kost bij Divoza 99,95 euro. Eurostar heeft fijne broeken, heb er een aantal van gehad. Ze zijn bij mij nooit gaan pillen, de stiksels lieten wel eens los, maar dat is makkelijk te maken.

Ik heb via internet wel eens een Pikeurbroek bij Ooteman gekocht. Ik heb al een Pikeurbroek dus wist dat deze ook goed zou zitten. Maten van hetzelfde merk vallen voor zover ik weet toch wel hetzelfde.

_Inga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 15:23

Bij mij gaan de eurostars dus wel pluizen

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 15:23

Jippie al een broek om naar te gaan kijken.
Ik bedoel met rond de 100 dat hij ook 130 euro mag kosten. Maar niet veel meer.

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 15:25

Edit vergeten bij te zetten. Liefst ook met hoge band.

ReBeL_Valibu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 15:28

hoi,

ik heb wel ervaring met rijbroeken kopen op het internet, je kan het beste foto's van de rijbroek zelf en dus niet een die in een tijdschrift staat van het zelfde model. Er word ook best wel vaak niet gereageerd op het bod ( bij mij dan) en als het te land gaat duren zou ik gewoon verder zoeken!
succes!

Madelen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 15:52

Bij Ooteman is die Eurostar Klarissa trouwens 10 euro goedkoper.

Afbeelding
Dit is ook een Eurostar, de Karla 450. Is iets duurder dan die andere. De prijs weet ik niet; kan geen prijzen meer zien bij Divoza, maar hier is de link naar Divoza

Volgens mij heeft Cavallo ook een model wat aan jouw eisen voldoet. Weet alleen niet hoe duur die is, en hoe dat model heet: kan het niet op internet vinden.

Als je iets meer geld hebt, zou ik zeker voor de Pikeur Mondega gaan. Die is echt super (kwaliteit en model), maar valt met 170 euro buiten je budget.

Als je een goedkope broek wil, kun je ook voor de Harry's Horse EZ-zit gaan. Die is maar 49,95. Kwaliteit is dan minder, maar voor hetzelfde geld koop je er twee. In de Divoza gids staat meer info; op internet kan ik niets vinden.

Oeh, ik word helemaal enthousiast en ik krijg weer koopneigingen van dit topic. Bokt is niet goed voor mij!

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:49

de rijbroekmerken die op de divoza site staan zijn neem ik aan ook wel bij andere ruitersportzaken te koop??
divoza ligt helaas niet naast de deur bij mij....

Madelen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:11

Oh zeker wel ja! Ik heb die foto's als voorbeeld genomen omdat ze op internet staan met prijzen. Eurostar is een heel gangbaar merk volgens mij. Als je betwijfelt of een ruiterzaak bij je in de buurt een product/merk heeft, kun je gerust even bellen.

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:02

ok dat dacht ik dus al maar wist het niet zeker. scheelt me weer een reisje naar divoza...
nu nog maar eens op zoek naar een goede ruitersportzaak in de buurt, aangezien de 2 die ik ken in mijn buurt helemaal niks zijn...