Domi Suede handschoenen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arienette

Domi Suede handschoenen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 20:28

Ik raak altijd een beetje te gewend aan bepaalde gebruiksvoorwerpen. Zo heb ik enorm afgesleten chaps die ik blijf gebruiken omdat ze naar me zijn gevormd, maar ook met handschoenen. Ik had de afgelopen jaren altijd de Harry's Horse domi suede handschoenen, maar die hebben ze veranderd. Eerst hadden ze een klittebandsluiting op de pols en nu zo'n groot klitteband ding op de hand zelf en dat vind ik waardeloos. Dus misschien kennen jullie een ander merk of model die wel zo'n sluiting heeft en van domi suede is? Ik heb ruitersportzaken afgewandeld en online ook maar kwam niks tegen..

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:30

Dat is toevallig. Ik heb een paar maanden geleden een topic geopend - viewtopic.php?f=13&t=481019 - met de vraag waar deze handschoenen nog verkrijgbaar waren, omdat ik ook niet kan wennen aan de sluiting van het nieuwe model. Het oudere model zit mij als gegoten.

Afbeelding

Maar goed, dat oudere model wordt dus echt niet meer verkocht, ben ik inmiddels achter. Sommige winkels hebben nog restpartijen, voornamelijk in het lichtblauw (de slechtst verkochte kleur). Gelukkig heb ik ondertussen enkele paren in het zwart liggen, maar op een gegeven moment zal ik daar ook doorheen zijn.

Als er een vergelijkbaar alternatief is, hoor ik het dus graag!

Arienette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 20:42

Ja ik vind ze ook echt geweldig en ze zitten super maar of ik nu wil of niet ze beginnen toch door te scheuren bij de naden. Ik ben jaloers op jouw reservecollectie!

figora

Re: Domi Suede handschoenen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:59

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:19

Maat S in het zwart toevallig?

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 09:34

Hoi, ik had me even vergist in het model. De zwarte van HH die wij nog hebben liggen zijn met groot klitteband. De witte zijn nog wel van het oude model. Die hebben we nog in de maat S.
Ik heb een vergelijkbaar alternatief. Namelijk de Like-a-Glove domy suede handschoen, zelfde materiaal en model als de oude HH.
Een foto:
Afbeelding
WIj verkopen ze voor 9,95 euro en hebben de S nog in: Sauge, donkergrijs en mais.

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 09:36

Die durf ik niet zomaar via de post aan te schaffen...

Bij het oude HH-model zit de sluiting echt aan het einde van de handschoen, hier steekt daar nog een stukje handschoen bovenuit. Ik ben bang dat ik daar toch last van ga krijgen. Maar iig bedankt!

Chupa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:49

Ik heb deze handschoenen voor dressuur en roeckl handschoenen voor het springen, ik vind die van HH echt bagger Tenminste, vergeleken met de Roeckl. Die hebben zo'n handsluiting en vind ik veel steviger. Bij de HH (ik heb dat oude model) is dat klittebandje al voor de tigste keer losgescheurd .

bakkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 15:31

figora schreef:
Hoi, ik had me even vergist in het model. De zwarte van HH die wij nog hebben liggen zijn met groot klitteband. De witte zijn nog wel van het oude model. Die hebben we nog in de maat S.
Ik heb een vergelijkbaar alternatief. Namelijk de Like-a-Glove domy suede handschoen, zelfde materiaal en model als de oude HH.
Een foto:
Afbeelding
WIj verkopen ze voor 9,95 euro en hebben de S nog in: Sauge, donkergrijs en mais.

heb ik ook!! en ik hoef niets anders meer. Ik vind het heerlijke handschoenen, en heb met rijden nergens last van.

Arienette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 11:48

Ik begin nu toch ernstig door mn zwarte heen te scheuren en als het niet meer gaat zal ikd ie van pourcheval proberen.. ik weet geen andere optie en hoop maar dat ik ze fijn vind. Zijn die maten vergelijkbaar met HH?

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 13:15

Arienette schreef:
Ik begin nu toch ernstig door mn zwarte heen te scheuren en als het niet meer gaat zal ikd ie van pourcheval proberen.. ik weet geen andere optie en hoop maar dat ik ze fijn vind. Zijn die maten vergelijkbaar met HH?

Ja