vraag startkaart en startcoupon?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjafrane

vraag startkaart en startcoupon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 17:52

hoi allemaal,

Ik heb vandaag mijn startkaart binnen gekregen. En nu vroeg ik me af of het allemaal wel klopt. Op mijn startkaart is rechts onderin de categorie niet ingevuld klopt dat? en op mijn startcoupon is de eigenaar niet ingevuld. Nu ben ik dit zelf wel dus mijn naam staat op de startcoupon maar toch.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:58

Heb je een pony of een paaard? Bij een paard hoeft de categorie niet ingevuld te worden.
Op de coupon staat wel je naam en adres?

Sjafrane

Re: vraag startkaart en startcoupon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 18:07

Ja op de coupon staat wel mijn adres bij naam(links boven). O vergeten te vermelden. Ik rij op een E-Pony maar ik ben 20 dus starten bij de paarden. Alleen waarom zou eigenaar leeg zijn? Ik ben zelf de eigenaar.

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:09

Waarschijnlijk dat daarom eigenaar leeg staat
Bij de paarden gelden geen categorieen. Dus al start je met een shet, dan nog zal categorie niet ingevuld zijn. Succes met de wedstrijden!!!

Ircolando

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:11

bij mij op mijn startcoupons staat ook geen eigenaar, zou niet weten waarom niet

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 08:23

Als de eigenaar en de ruiter dezelfde persoon zijn wordt als het goed is de eigenaar niet ingevuld.
Categorie hoort idd bij de pony's thuis.

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 15:55

Bij mij staat eigenaar ook niet ingevuld, ondanks dat ik het paard van een ander rijd. Maar dat maakt volgens mij niks uit.

Vadisha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:01

wha was me nooit opgevallen dat eigenaar op de startcoupons staat, maar net even gekeken en bij mij staat ook niets ingevuld. Misschien dat je het bij de aanvraag moet vermelden wie de eigenaar is als je het er perce op wilt hebben staan. Tja kan zo geen reden bedenken waarom een jury zou moeten weten wie de eigenaar is van het paard/pony, maar wie weet zijn er eigenaren die het belangrijk vinden dat men toch kan zien van wie de pony/paard is.

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 08:14

Mag ik vragen hoe lang het duurde voordat jij je startkaart en coupons binnen had?