Alleen, ik weet nog niet welke...ik heb wel al een aantal dingen op een rijtje gezet voor mezelf, misschien dat er aan de hand hiervan mensen wat ideeen kunnen leveren.
*ik wil er dressuur mee rijden en mee springen, dus het moet een allroud laars zijn.
*Een dressuurboog vind ik wel mooi, maar niet meer dan 4 cm, en ook geen hele stijve schacht.
*Er MOET een rits in zitten, ik heb namelijk een hoge wreef en anders kom ik er met geen mogelijkheid in. Daarbij vind ik het heel mooi als een laars bij de enkel aansluit, wat ook alleen kan met rits.
Bruine laarzen vind ik fantastisch, maar aangezien ik er ook wedstrijden mee ga rijden zullen het toch zwarte moeten worden.
Ik denk dat ik voor rundleer ga en niet voor kalfsleer, omdat dat toch weer een stuk kwetsbaarder (en duurder!) is.
Ik heb nu 250 euro bij elkaar gespaard, met mijn salaris van deze maand erbij kan ik denk ik maximaal zo'n 500 euro uitgeven, wat ik ook meer dan genoeg vind.
Wie o wie heeft er voorbeelden van laarzen die hier aan voldoen, en die ook goed bevallen? Ik zit te denken aan de Petrie Polo, misschien een Derby laars, nja eigenlijk weet ik het nog helemaal niet..
*HELP* Want ik wil ze natuurlijk wel snel hebben, als ik eenmaal iets in mijn kop heb...
Ik ben nu echt op zoek naar ervaringen van anderen.

Het zijn zwarte kalfsleren Petri Canterburry laarzen geworden