Ik weet niet of ik dit topic nou in het goede subforum neerzet, maar anders merk ik het vanzelf wel. Voor mijn werk (jonge arabs inrijden) mag ik mijn ruiterbewijs gaan halen op kosten van mijn baas. De bedoeling is dat ik dit ga doen samen met een collega en liefst op paarden van een manege ofzo. Nu is het enige probleem dat we in de buurt van bergen op zoom/roosendaal geen enkele stal kunnen vinden waar het examen afgenomen wordt. Ik heb op de site van de SRR gekeken en daar staat een examenkalender op, maar dr staat nx hier in de buurt bij. Dat is echt heel vreemd en volgens mij klopt het ook niet. Heeft iemand mss een idee over waar we heen zouden kunnen gaan?? We willen eigenlijk alleen het examen maar doen, dus niet zo'n heel weekend ofzo.
volgensmij doen ze bij manege molenzicht ook exames afnemen alleen die staan niet op de site, ik weet het niet zeker hoor maar heb er wel eens van gehoort, je zou eens kunnen bellen....
@mo_mo: neej helaas, dat d8 ik eerst ook, dus die had ik al gebeld. Ze doen daar alleen maar F-proeven. Vinden het teveel leerwerk enzo voor de kinderen. En de paardenhoeve heb ik ook al gebeld, die deden het vroeger wel maar nu niet meer