Hebben jullie ook weer zo'n zin in het outdoor seizoen:D?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

Hebben jullie ook weer zo'n zin in het outdoor seizoen:D?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 09:29

Ik heb er echt weer zin in!!! Outdoor vind ik veel leuker en gezelliger als indoor....als het mooi weer is dan hé Outdoor worden er hier ook altijd leuker en grotere concoursen gehouden.
Het enigste nadeel van outdoor vind ik: KALKOENEN! Verschrikkelijk vind ik het om die er steeds in te draaien of je verliest ze weer of ik draai ze zo strak dat ik ze bijna niet meer los krijg

Hebben jullie er ook al zin in??

Jiske_Nilis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:32

Ja!
Ik had gister wedstrijd waar ik buiten moest inrijden, maar de proef was binnen. Maar met inrijden scheen de zon zo lekker, ik had liever dat de wedstrijd gewoon buiten was!
Idd kalkoenen heb ik ook een hekel aan, ik probeer vooral op zand te starten, haha

naam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:37

nou na het afgelopen weekend heb ik niet meer zoveel zin....
pffff heb een mega bui op mijn kop gehad en na de proef stond zelfs mijn paard te rillen van de kou!!! ik heb dus best zin in t buitenseizoen, alleen als het warmer is dan 20 graden....
zit nu ook met een flinke verkoudheid opgescheept... en dat allemaal voor een wedstrijd....

Oretha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 09:41

naam schreef:
nou na het afgelopen weekend heb ik niet meer zoveel zin....
pffff heb een mega bui op mijn kop gehad en na de proef stond zelfs mijn paard te rillen van de kou!!! ik heb dus best zin in t buitenseizoen, alleen als het warmer is dan 20 graden....
zit nu ook met een flinke verkoudheid opgescheept... en dat allemaal voor een wedstrijd....

haha..tja... dan is het idd niet zo leuk Maar ik zei ook..dat het wel mooi weer moet zijn En we gaan daar toch wel naar toe...hoop ik maar goed..in dit kikkerlandje weet je het nooit met het weer

Jiske_Nilis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:48

ik hoop dat het aankomende zondag niet regent, dan heb ik me eerste buitenwedstrijd

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:50

Ik vind het heerlijk om weer naar buiten te gaan. Heb best een hekel aan binnenwedstrijden. In het buitenseizoen zit zo veel meer sfeer en gezelligheid.
Binnen rij je je proefje, kijkt elkaar niet aan en gaat naar huis. Juist met het buitenseizoen is het zo leuk dat mensen blijven hangen om naar de rest te kijken of over het terrein te slenteren.

SplashIsLief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:52

Heerlijk!! Zonnetje erbij en gaan met die banaan
Inderdaad alleen die kalkoenen

Sue_

Re: Hebben jullie ook weer zo'n zin in het outdoor seizoen:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:53

Heb ook afgelopen een (oefen) wedstrijd gehad. (nieuwleusen)
ben precies voor de regen weggegaan!

Maar die kalkoenen/ proppen.... "zucht"
Krijg alweer spontaan last van mijn rug als ik eraan denk.

Marije_Dusty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 10:52

ik heb er ook al zin in
outdoor is veel leuker dan indoor

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 11:08

Zo en of ik er zin in heb
Echt ik vind er binnen helemaal niks aan, af en toe heb ik zoiets van waarom start ik eigenlijk nog binnen? Kan net zo goed alleen in t buiten seizoen starten, ten eerste loopt mn pony dan veel beter en ten tweede is het gewoon veel gezelliger

carlijn83

Re: Hebben jullie ook weer zo'n zin in het outdoor seizoen:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 12:07

Zeker wel zin in!!
Ben gisteren al even wezen sfeer proeven, ik was met een vriendin mee naar ch markelo.

Ik heb zelf zaterdag nog indoor gereden terwijl het zonnetje zo lekker scheen buiten!

Nimro zit ook beter in zn vel outdoor, indoor heeft ie nog vaak wat spanning/kijkerig.

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:11

xjessx schreef:
Zo en of ik er zin in heb
Echt ik vind er binnen helemaal niks aan, af en toe heb ik zoiets van waarom start ik eigenlijk nog binnen? Kan net zo goed alleen in t buiten seizoen starten, ten eerste loopt mn pony dan veel beter en ten tweede is het gewoon veel gezelliger

Inderdaad, ik heb precies hetzelfde dat ze buiten fijner lopen
(vooral de Z2 pony)
Maar wat ik dan wel weer heb..als het outdoor seizoen bijna klaar is,
heb ik wel weer zin om weer Indoor te rijden..gaat allemaal wat makkelijker en rustiger dan buiten (helemaal als je met hengsten op pad gaat )
Haha, vind het wel leuk zo, een half jaar binnen, en een half jaar buiten

soofenflo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:55

Absoluut!
Helemaal goed dat we weer naar buiten gaan. Zondag mijn laatste wedstrijd binnen. Lu wordt altijd erg gespannen van binnen lopen ( ik heb zelf alleen een buitenbaan), buiten loopt ze dus een stuk beter.