[PG] Snowy, welsh-arabier van 28 jaar, schimmeltje.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rakkertjuuhh

[PG] Snowy, welsh-arabier van 28 jaar, schimmeltje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 18:46

Dit is snowy. een wesh-arabier pony van nu ongeveer 28 jaar. toen ik 11 was kreeg ik haar.
ze was zwaar verwaarloost en stond in een klein stalletje met als bodem een laag stront.
ze heeft heel lang geen buitenlucht gezien en kreeg 1 handje bix per dag te eten. daat heeft ze weet ik t hoelang in moeten leven.
daarvoor heefd ze voor zover ik heb gehoort op manege Den dulder gestaan in Den Hoorn in zuid holland. verder weet ik niks van haar geschiedenis af.
toen ze bij mij kwam was ze zo bang en zo vies en zat een dikke plak stond op haar huid en ik kon bijna niks met haar beginnen.
na een tijd en veel moeite en gedult begon ze me te vertrouwen. en toen kon ik wat met haar en niet lang daarna was ze de liefste pony van de wereld.
ze vond alles even leuk rijden springen, zelfs op haar oude dagje! en buitenritten en lekker crossen in het land!
ze was dan wel zo oud maar dat vond ze super en wou het zelf allemaal graag.

na een jaar of 3, 4 dat ik haar had moest ze weg omdat mijn ouders wat problemen kregen... ik wou niet dat ze verkocht werd en de problemen waren niet voor altijd dus besloten we haar 3 jaar in bruikleen te doen.
Ze kwam bij een vrouw met een meisje iets jonger als ik en ze leken erg goed voor haar.
we hebben een contract opgesteld en alles leek goed geregeld en toen met veel pijn moest ze weg! maar ik bleef eraan denken dat ze terug kwam. maar ze kwam niet terug ze is verkocht!!
ik hoop dus dat er iemand is die weet waar deze pony is. en hoe het met haar gaat en of ze nog wel in leven is!!! het is een hele oude pony natuurlijk
ik hoop wel dat het goed met haar gaat. als iemand wat van haar weet zeg het dan alsjeblieft ik mis snowy heel erg ookal heb ik nu een hele lieve andere pony
kenmerken van haar zijn dat ze zomers bruine vlekjes krijgt. en ze heb 3 zwarte hoefjes en 1 witte.
groetjes denise

nou hier wat foto van der!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-04-06 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel.

nieziej

Re: wie kent snowy??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:55

dit is de enige foto die het deed voor foto kan je een berichtje sturen. xxx denise

Anoniem

Re: wie kent snowy??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 12:53

EA GZ --> OV.

MySelect

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 19:32

kun je mischien meer foto's sturen?? heeft ze een doorgezakte rug? Ik ke namelijk een hele oude (mishandeld gewweeste) Snowy...

rowan17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:12

Kan het zijn dat ze ooit richting Berkhout is verkocht?

Babsie_Jana

Re: [PG] Snowy, welsh-arabier van 28 jaar, schimmeltje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:24

Heey!
Voor mij ook dezelfde vraag heeft ze een doorgezakte rug en hbe je meer foto's ik ken ook een snowy die mishandeld is geweest.
Gr.

nieziej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:53

snowy is voor mij mishandeld en verwaarloost geweest. toen ze bij mij weg ging had ze nog geen doorgezakte rug ik heb nog wel foto's waar ze wat duidelijker opstaat maar die kan ik er niet opzetten

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:12

solly9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:02

hoi ik ken snowy denk ik wel ze staat/stond op rijvereniging salland
ik weet niet of ze nog leeft ik zie het somber in want toen ik op haar reed werd ze kreupel en kon ze niet meer in de les mee lopen en werd ze voor de fok gebruikt

veel geluk met het zoeken naar snowy

sunset

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 10:49

Vroeg mij af of de pony inmiddels alweer gevonden is?
Ik zoek ook al jaren naar mijn oude pony, toevallig ook een Snowy en ook 3 zwarte hoefjes en één wit...
indien er meer info is, dan hoor ik het dus graag!

Groetjes!!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 15:18

Keek er zelf ook naar omdat ik precies zo'n pony zoek die inmiddels tegen de 30 moet zijn maar zeker niet ouder. Maar dit topic is 6 jaar geleden aangemaakt en toen was de pony die hier gezocht werd al 28...de Snowy van dit topic zou nu 34 moeten zijn dus dat kan niet... lijkt me niet reeel dat deze Snowy nog leeft.
Ook niet dat mijn eigen pony nog leeft trouwens.. -O-

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 20:08

ja klopt 34 is wel heel oud voor pony.. het zou kunnen maar zou echt wonder zijn!