Ben ik eens na gaan denken, wat er nog meer voor mogelijkheden zijn..
Toen bedacht ik me, dat ik opzich ook wel les kan gaan geven aan meisjes op irena, die vrij klein zijn.. Op een 'natuurlijke' manier, dus de dingen zoals ; op de achterhand rijden, zonder zweep/sporen, aan de teugel leren/laten lopen door verzameling (dus niet zagen ed), natuurlijke omgang met pony, springen, en al dat soort dingen.
En dan voor iets van 4-5 euro per uur. Aangezien ik niet echt een opleiding ofzo ervoor heb gedaan, denk ik niet dat ik veel meer kan vragen.. en de pony hoeft natuurlijk ook niet zn brood dr mee te verdienen Ik weet van vrij veel dingen een hoop theorie.. Dus dat is niet echt een probleem.
Denk dat ireen het best leuk vind om 1,2 uurtjes in de week met een meisje rond te hobbelen in de bak.
wat denken jullie, is dit iets wat misschien wel werkt, of in ieder geval te proberen is?
Ik hoor vaak genoeg mensen/ouders, die vinden dat het allemaal maar een hoop geschreeuw is op de maneges in de buurt, en dat ze het zelf ook wel liever zouden hebben dat het allemaal wat vriendelijker was, dus ik denk wel dat er hier in de omgeving vraag naar is...
brand maar los, ben benieuwd wat jullie van het idee vinden
Oja, ook nog even wat over irena zelf dan ; irena is een 20jarig ponytje, dat nog enorm fit is. 1.15m hoog, en ben daarom opzoek geweest naar iemand die haar kon bijrijden/verzorgen, ik zelf pas er niet meer op..
ik weet niet hoe ze bij jullie zijn .. maar ik zou het wel erg leuk vinden