Tips voor de nieuwe proeven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__Esther__

Tips voor de nieuwe proeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 08:38

Zet hier al je tips neer, heb net al een heel goede tip gezien en zet het dan ook even hier neer. Ik hoop dat er meer tips volgen

Evy schreef:
Je mag eerst de bak verkennen, en daarbij is het dus handig om op de andere hand te beginnen om misverstanden te voorkomen.

Dus als er in je proef staat dat je A-F-B op de linkerhand moet beginnen, dan verken je de bak op de rechterhand

loveSaros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:43

Dit is een handig topic. Wat in het bericht hierboven staat wist ik helemaal niet.

Hoe zit het dan als je klaar bent met je proef, na het groeten. Moet je dan gewoon omdraaien en bij A eruit?

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:44

Yep

ElskedZ

Re: Tips voor de nieuwe proeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:46

Ben benieuwd wat voor tips er allemaal zijn.....
Dus ga zeker dit topic volgen

Kenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:40

O dat is een goeie tip die van Evy die switchx heeft neergezet. Maar kan je dan maar een kant op de baan verkennen? Het si wel zo handig om ook even de andere kant op de baan te verkennen. Ze zien dan ook weer andere dingen.
Weet iemand hoe het precies zit met het verkennen van de baan?
En hoe verlaten jullie de baan?

FrankavdT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:46

Yep, die tip heb ik van de week ook aan mijn lesklantje gegeven: kom van de andere kant binnen als dat je moet beginnen.

Verlaten van de baan: ik ben van plan om het gewoon zo ongeveer hetzelfde te doen als het eerst moest. Rustig stukje rechtuit, dan pas wenden en netjes bij A de ring uit en braafkloppen.

En verder rij ik nu wel de proef thuis even, zeker zo fijn voor mezelf als voor degene die voorleest, want er staat soms nogal wat!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:09

die tip kwam via mij van mijn instructrice Maar ik stel voor dat we dit centraal in het sticky over de nieuwe proeven houden.