[PG] Excellent, palomino welsh, manege Zilverster Zoetermeer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Funtjuh

[PG] Excellent, palomino welsh, manege Zilverster Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 20:50

hallo,

Deze advertentie plaats ik voor een vriendin van mij die heeeeeel graag (oude) foto's van een pony wilt hebben, die zij heeft verzorgd en nu is verkocht. Het is niet bekend waar ze nu staat.

Het gaat hier om de Pony Excellent.
Zij is een palomino kleurige welsh, haar vader is Branco en haar moeder Bianca
Deze twee hebben op manege Zilverster in Zoetermeer gestaan, Excellent is hier geboren en heeft hier een lange tijd gestaan, daarna is zij naar de Balij manege gegaan maar al snel was ze trug en werd ze op het land gezet vanwege een blessure aan haar kogel maa dat is niet zeker.

vanuit daar is ze meerdere malen doorverkocht, nu hebben wij geen idee waar ze is...

De vraag is of er iemand is die gewoon leuke, hele oude, grappige, mooie of gewoon simpele foto's heeft van haar!!??

alvast bedankt voor de gene die misschien nog iets leuks heeft!

groetjesss
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-04-06 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag en gegevens in titel.

texela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 14:29

Funtjuh

Re: op zoek naar (ex) manege Zilverster klanten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 18:26

heey,
ja sorry foutje gemaakt de moeder van ex is Quibus... alleen iemand heeft mij ooit verteld dat veel mensen haar ook bianca noemden.... heel raar is dat gegaan....
maar haar moeder is al weg dit is een andere bianca... van branco zijn ook genoeg foto's want die heeft mijn vriendin ook halfpension gehad...
plus wij rijden samen op Zilverster dus op de site van de balij zijn we allang geweest ook gaan we er zelfs wel is naartoe voor branco en andere...

thnx

taverno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 07:20

Quibus heeft een poosje bij ons op stal gestaan,bokker Zilly heeft haar een aantal jaren gereden,moet je haar eens PMèn.
En Loena is ook bekend met de Zilverster.

mylittlejoy

Re: [PG] Excellent, palomino welsh, manege Zilverster Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 16:27

Dat is een andere Quibus. De moeder van Excellent is ook de moeder van mijn paard: Kwibus (stamboeknaam Bianca). Kwibus is de moeder van een aantal ponies op Zilverster/Balij. Even uit mijn hoofd: Accident, Excellent, Iredan, Joy en Funny. De Quibus die jij bedoelt is de dochter van Iredan. Het is dus wel familie van Excie, maar niet haar moeder.

quibusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 15:56

Grappig al die familiebanden. Kwibus is de oma van Quibus, dus Excie is een nichtje van mijn Quibus.
Ik zal eens zoeken of ik foto's heb voor je. Branco heb ik jaren verzorgd, en volgens mij heb ik ook nog wel wat foto's van Excie.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:57

ik heb denk ik nog wel wat foto's van Excellent (in iedergeval volgensmij kwam ik haar tegen toen ik laatst oude foto's aan het bekijken was.

Sheil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 12:33

Ik ken Excellent ook, en ik heb nog wel foto's van haar.

Afbeelding

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 13:41

Gezien TS voor het laatst in 2006 heeft gereageerd en zelf al ruim een jaar niet meer online is geweest zet ik hier een slotje.
Mocht TS weer online komen en verder willen met dit topic kan ze mij of een andere mod van het OV forum een pb sturen dan openen wij het topic weer.