rhino wug lite

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

darinka

rhino wug lite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 19:17

ik had de rhino wug lite (regendeken vanhorseware) bij divoza besteld en kreeg m binnen een mooie deken maar er zitten geen bilriemen aan alleen zon koordje achte de billen dat blijft toch nooit liggen?? iemand ervaring ermee???
Ik bedoel dus kunnenze er wel veilig mee buiten lopen dag en nacht zonder dat de deken op half 11 ligt.
ik hoor t graag!!
en hoe zij die nieuwe regendekens van weather beeta met die nieuwe schouder naad???
ik moet die horseware namelijk binnen 5dagen ruilen bij divoza

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:22

HAR --> SV.

SuzyE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 23:30

mijn ervaring is dat de horseware dekens super blijven liggen.. vind het eigenlijk een fijner zicht zonder die beenriemen, heb het idee dat het zo minder irritant is voor je paard

Anoniem

Re: rhino wug lite

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 23:41

Blijft echt super liggen
Heb al jaren al m'n dekens van Horseware en ze zakken zelfs niet scheef.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 14:04

ik heb de rhino wug medium, met halve hals, die hebben ook alleen een elastisch koordje onder de staart, blijft echt perfect liggen buiten mijn verwachting om!!

zobras

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 00:38

Juist zonder die extra riempjes blijven deze dekens als een huis op je paard liggen. Wat trouwens voor je paard ook veel lekkerder is, een deken die goed ligt en niet die vervelende banden tussen zijn achterbenen. Ooit iemand wel eens over nagedacht hoe lastig die dingen zijn voor paarden?

N00tje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:51

Hoe zit het dan als de wind eronder komt? Ze gaan toch met hun kont in de wind (en regen) staan, hoe blijft dat zonder beenriemen dan goed liggen?

Ik heb er aan zitten denken om een rhino/rambo te kopen, maar door de beenriemen heb ik het niet gedaan, aangezien de mijne 24/7 buiten staat.

chelsea82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:26

Ik heb geen ervaring met deze deken.Bij ons staan ze op stal met de anky dekens.De dekens die wij hadden waar geen bilriemen aan zaten was ik niet zo tevreden over.Het koordje onder de staart kan met rollen wel eens boven de staart komen.Waardoor de deken dus wat omhoog kan waaien.Wij hebben toen bij deze dekens zelf lusjes/ringetjes aan de dekens genaaid zodat je er heel gemakkelijk een bilsingel aan kan klikken.

zobras

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 23:14

Berdientje, dat probleem met opwaaien heb ik nooit gehad. Deze staartlus zit wat lager dan gemiddeld. Je moet die inderdaad niet helemaal los laten, maar mijn paard heeft regelmatig in de storm buiten gestaan. Was afgelopen week in Engeland en zag daar vele paarden met Rambo dekens op de hele dag buiten staan.

darinka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 14:04

ik heb de deken binnen de rhino wug wat een super deken is dit!!! echt ligt perfesct echt super en idd dat riempje aan de achterkant is voldoende kan er misschien zelfs wel af maar dat ben ik bang dat als t hard waait en regent dr billen zeiknat worden en dat t doortrekt over dr lijf

joelle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:55

Wij hebben ook rambodekens op onze pony's liggen. Ze hebben met deze dekens zelfs dag en nacht buiten gestaan. Nooit last gehad dat de wind er onder komt.

Ik haal bij alle dekens standaard de lieskoorden eraf en maak dan een staartlus. Deze zit wat lager.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 11:46

ik heb de medium-versie van de rhino wug. Blijft SUPER liggen, zelfs bij mijn paard, die altijd erg graag in de modder rolt...
dat koordje achter de billen hangt bij mij zelfs tamelijk los; maakt ook niet uit.
heel fijne deken, erg sterk. ik schaam me alleen wel een beetje tegenover de wasserij->hij is echt heeeel vies geworden deze winter, haha...

zobras

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 23:36

Dierfysio. Rambo dekens mogen NIET gestoomd worden of gewassen met sterke wasmiddelen. Dus denk eraan om een flesje Rambo wasmiddel mee te geven of gewoon zelf in een grote ton de deken te wassen, even te schrobben, lekker goed uitspoelen en goed drogen. Ben stomen of wassen met normaal wasmiddel is je deken binnen de kortste keren niet meer waterdicht. Tipje van de dag

darinka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 11:28

oke dank je wekl!!!
ik had trouwens weer een deken die niwet goed was de musketons waren gebroken (heb zelfs een imperial gehad me tdie dunne musketons en die overleefde het wel) terug gestuurd naar divoza en ja hoor kreeg een nieuwe echt TOP!!
want dordat t gebroken was was de deken naar achter gegleden en is ze er in vast komen te zitten hele voering stuk gelukkig zijn de mensen waar ik sta altijd vroeg op en hebben dr bevrijd arme make.

mar een toppie service daar bij divoza!