twins4ever schreef:Hallo,
Wie kent dit prachtige paard??????
Een jaar geleden ben ik hem uit het oog verloren.Ik zou graag willen weten hoe het nu met hem gaat en of hij zich nu weet te gedragen.
Bij mij heeft hij nooit eng gedaan maar bij andere wel die heeft hij de hele bak laten zien (lijkt me normaal als er gelijk sporen in je buik worden getrapt)Hij is zelfs bij Gert van den Hof geweest om dat ze hem doodeng vonden. Gert zei :met dat paard is niks mis je moet hem alleen elke stap begeleiden anders loopt hij in zeven sloten tegelijk maar helaas mijn toenmaligen werkgever vondt hem levensgevaarlijk en heb hem toen voor de handel naar Annemiek Krom-Vincourt gebracht. Vanaf dat moment weet ik niks meer. ?
Hoi!
Ik heb dat paard gereden bij Annemiek toen ik daar werkte en ben er gruwelijk vanaf gevallen. Hij schrok van een opvliegende duif in de binnenbak, maakte daarom een luchtsprong (bijna tegen het dak pfffff)waardoor ik mijn beugel verloor, de beugel kletterde uiteraard tegen zijn buik en daar ging hij. In volle rengalop door de bak, elke keer op de halve deuren af, na drie rondjes hing ik er scheef naast en hij was totaal in paniek, logisch, dus besloot ik me eraf te laten vallen voordat we samen zouden vallen, maar helaas viel ik net te laat, en belandde dus met mijn rug op de bakrand met een loeiharde klap.
En Annemiek had gezegd, het is een heel braaf paard. (ik had namelijk de eerste keer dat ik er op zat al zo'n gevoel van....hmmm...bommetje...., maar nee hoor hij was echt heel braaf zei ze..)
Ja tot hij schrok en helemaal doordraaide Een keer schrikken ok, maar dan zo doordraaien en blind rondsjezen....
Ik had er geen klik mee, steeds het gevoel hij gaat zo ontploffen. Weet nog dat hij ENORM groot was.
Hij is later verkocht, waarnaartoe weet ik niet.