Kosten automatisch oprol zeil trailer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

1metjePaard

Kosten automatisch oprol zeil trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 13:50

Ik weet niet of mijn vraag op de juiste plaats staat maar ik ben dus opzoek naar de kosten voor een automatisch oprol zeil voor de trailer ik heb er nu wel een maar die is lucht doorlatend maar dus ook REGEN doorlatend, waardoor mijn trailer telkens zeiknat is . Nu wil ik gaan vragen om een dicht zeil maar voordat ik dat ga doen zou ik graag de nieuw prijs weten van zo'n zeil zonder bevestigings kosten.

Dank je wel voor je antwoord.

tienus63

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 13:51

Volgens mij zo'n 200 à 300 euro. Je kunt ook eens informeren bij de fabrikant cq dealer. Of probeer het eens bij een zeilmakerij of plastichandel (waar ze landbouw plastic etc verkopen).

ikke

Re: Kosten automatisch oprol zeil trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:06

Gewoon een zeiltje over de achterkant van je trailer? Lijkt me een goedkopere oplossing, in ieder geval.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 17:01

VSW --> RUI.

Trailer/Transport-gerelateerde vragen hebben we besloten bij Ruiters onder te delen

Ojajoh

Re: Kosten automatisch oprol zeil trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 18:34

ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat zo'n automatisch oprolbaarzeil kost
ik heb nu een gewoon zeil op mijn trailer maar ben met oprollen altijd net te klein

1metjePaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 19:07

Dankje wel Maya

tienus63 schreef:
Volgens mij zo'n 200 à 300 euro. Je kunt ook eens informeren bij de fabrikant cq dealer. Of probeer het eens bij een zeilmakerij of plastichandel (waar ze landbouw plastic etc verkopen).

Jeetje zou dat zo duur zijn.

ikke schreef:
Gewoon een zeiltje over de achterkant van je trailer? Lijkt me een goedkopere oplossing, in ieder geval.

Ja goedkoper is het zeker maar handig is anders en wat als ik onderweg ben en het regent. Als ik hem dan dicht doe kan het nog steeds inregenen

tienus63

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 22:50

Ik kom toevallig op de site van Hotra trailers terecht; volgens hun prijslijst kost het € 120,- maakt niet uit voor een 1 1/2 of 2-paards trailer.
Ik weet niet of zij andere prijzen hanteren voor andere merken.

1metjePaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 23:09

Oke dat is in elk geval een richtprijs ik ga morgen even een mail sturen naar het bedrijf waar ik mijn trailer heb gekocht, van bellen komt het niet heb ik gemerkt op mijn werk.