dispensatie? hoe, waar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie

dispensatie? hoe, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 19:25

Okee ik wil dus graag een startkaart aanvragen maar nu kom ik erachter dat ik dispensatie nodig heb

ik wil namelijk absoluut niet bij de pony's starten.

wie kan me er iets meer over vertellen?
hoe gaat het in zijn werking?
waar moet ik het aanvragen?
en wat houd het precies allemaal in?

chelsea82

Re: dispensatie? hoe, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:07

volgens mij had jij mij een email gestuurd met de vraag of je bij de paarden mag starten met je pony.Ik had je een mail teruggestuurd of heb je deze niet ontvangen?
Maar waarom moet je dispensatie aanvragen?
Dat is niet nodig hoor.Jij mag gezien je leeftijd tussen de paarden starten en dan maakt het niet uit met wat voor pony/paard.Dispensatie krijg je alleen in zeer uitzonderlijke gevallen, bv een paard wat een zeer ernstige blessure heeft gehad en al jaren uit de sport is en je moet dan ook nog eens alles kunnen aantonen, da verklaring ed.

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 21:38

okee ik had namelijk gebeld met degene die voor mij een startkaart gaat aanvragen
en die begon hier over.
ik had er nog nooit van gehoord

ik heb geen mail gezien maar misschien omdat het adres in mijn profiel niet klopt..

bedankt voor de informatie ik ga de betreffende man eens vragen waar hij het vandaan haald.

2 maand geleden vertelde hij me namelijk ook al dat ik niet met een pony tussen de paarden kon starten omdat ik geen 18 ben

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 07:41

dat is dus onzin. Overigens had je het ook in de FAQ kunnen lezen dus hier een slotje