GPA Kids (?)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mosh

GPA Kids (?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 19:12

Ze bestaan alweer een tijdje, die GPA Kids helmen..
Ik heb al de Carbon en nu ben ik op zoek naar een mooie, duurzame cap om mee te trainen. Ik heb in 2 jaar 1 harry's horse (Hi-lite) en 2 kavalkade helmen versleten. Maar dat is ook best logisch als je vaak meerdere paarden op een dag doet dacht ik zomaar...
Nu vond ik de GPA kidshelm wel erg gaaf maar er is 1 probleem; er staat toch echt bij dat het een kinderhelm is en ze worden geleverd t/m mt. 56. Nu vraag ik mij af of ik de helm misschien ook zou passen. Ik heb maat 56 dus theoretisch gezien moet het kunnen. Is er hier misschien een volwassen iemand die met zo'n helm rijd en hoe bevalt het ? Heb namelijk wel al een volwassen iemand ermee zien rijden dus misschien...

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:52

Nooit laten afschrikken door een naam, maar gewoon gaan passen in de winkel!
Ik heb maat 53 en heb al eens een kinder-motorhelm gehad...

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 07:33

Oke, bedankt voor de tip
Ik ga de cap vandaag wel passen

Bambino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:22

vind eerlijk gezegt beetje raar staan op wedstrijd zie ik er ook tegenwoordig allemaal volwassene mee rijden ( springen) hebben ze allemaal dure prestige spullen etc. en dan kopen ze een kinder cap :S

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:35

Ik heb ook een kindermaatje (55). Ik rij met de Horka airstream, maar ook dan moet ik maat S hebben.

Wat is er mis met een kindercap? Ze ogen best mooi en ze zijn ook veilig genoeg. Het is echt niet kinderachtig om een kindercap te kopen omdat het toevallig de naam 'kind' draagt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 17:11

Ik denk dat je pas over kinderachtig mag praten als je de roze koopt......

Odeale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 08:04

Dagie schreef:
vind eerlijk gezegt beetje raar staan op wedstrijd zie ik er ook tegenwoordig allemaal volwassene mee rijden ( springen) hebben ze allemaal dure prestige spullen etc. en dan kopen ze een kinder cap :S

waar slaat dat nou weer op De prijs is zeker niet kinderachtig hoor. Ik heb de cap in het zwart en een stalgenootje van mij in het blauw. Ik vind ze mooier dan de andere caps die ik op heb gehad. Dat was bij mij de reden. Er zitten twee binnenwerkjes bij zodat je ´m kan verstellen naar maat 55 of 56.

Bambino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 11:26

Ja sorry is mijn menign iniedergeval wel van de gpa kindercap omdat las je zo prijs kan betalen tog best ook een volwassen cap kan betalen

gomir

Re: GPA Kids (?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 12:14

Twinkie schreef:
Ik heb al de Carbon en nu ben ik op zoek naar een mooie, duurzame cap om mee te trainen. Ik heb in 2 jaar 1 harry's horse (Hi-lite) en 2 kavalkade helmen versleten. Maar dat is ook best logisch als je vaak meerdere paarden op een dag doet dacht ik zomaar...
Misschien een hele stomme vraag, maar wat voer je met die dingen uit als je er in 2 jaar 3 doorheen jaagt?

Ik heb mijn casco al minstens 6 jaar en die voldoet nog steeds prima(rij op wedstrijd nu wel met een HH Pro plus want die zit fijner). Alleen het fluweel bovenop slijt nu wat(hij ligt nogal vaak op de stenen), maar daar heb je thuis geen last van

Citaat:
Nu vond ik de GPA kidshelm wel erg gaaf maar er is 1 probleem;
er staat toch echt bij dat het een kinderhelm is en ze worden geleverd t/m mt. 56. Nu vraag ik mij af of ik de helm misschien ook zou passen. Ik heb maat 56 dus theoretisch gezien moet het kunnen. Is er hier misschien een volwassen iemand die met zo'n helm rijd en hoe bevalt het ? Heb namelijk wel al een volwassen iemand ermee zien rijden dus misschien...

Niets mis met die helm hoor gewoon in de winkel gaan passen!

Odeale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 15:24

Dagie schreef:
Ja sorry is mijn menign iniedergeval wel van de gpa kindercap omdat las je zo prijs kan betalen tog best ook een volwassen cap kan betalen

Weet eigenlijk niet waarom ik nog reageer maar dit slaat zoals ze bij ons zeggen "als een tang op een varken" hahaha.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:04

Twinkie schreef:

1 ding, als je valt met een GPA, dan moet je die ook vervangen, dit is niet anders dan bij andere caps. Ze zijn dus echt niet beter dan een ander merk. Maar het zijn wel mooie helmen. En de kindermaat is al duur genoeg (en ook niet lelijk)

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 17:49

Ik zou hem gewoon gaan passen. Wat maakt het nou uit of het een kindercap is. Als je hem mooi vind en lekker vind zitten dan zou ik hem gewoon kopen!

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 17:56

Ik vind ze roze echt afschuwlijk...zo word je toch ook niet serious genomen? Doe mij maar gewoon de GPA Carbon, mooi zwart

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:01

Opzich zijn die kindercaps niet alleen in het roze hoor!
Maar ook in het zwart!
Ik vind ze zelf erg leuk,vooral die zwarte,en als je nou heel je wedstrijdtenue in het blauw hebt,kan een blauwe helm ook prima!
Dus twijfel niet te veel!

steinstein

Re: Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 19:05

Dagie schreef:

Maar als je nu als volwassen een kindermaat hebt, kom je toch gauw uit bij de kindermodellen. Heb je dus geen keus.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:07

Precies.
Je hebt de GPA Jimpi ( zo heet hij toch of niet? ) in meerdere kleuren en ik vind persoonlijk de grijze, donkerblauwe en zwarte érg leuk! Lachen Vind ze wel wat meer 'spring' dan dressuur zeg maar, maar dat terzijde. Lachen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:12

Ik pas de GPA kinder caps ook, pas sowieso altijd kindercaps heb kleine maat.

Vind de GPA kindercaps best leuk, ook leuke kleurtjes maar had toch liever die voor volwassenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:03

Oud topic --> slotje.

(omhoog schoppend zinloos bericht verwijderd)