punten niet goed getelt en punten vergeten!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Solitair

punten niet goed getelt en punten vergeten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 11:13

ik had vrijdag avond concour.
nu vond ik dat het best wel redelijk ging. dus ik had op z'n minst een winspunt geschat.
nu kreeg ik m'n coupon en had ik mar 58,42%.
ik snapte dr echt helemaal niks van! ik vond het echt zo goed gaan.
maar nu zat ik mijn coupon door te nemen en krijg ik door dat sommige punten helemaal niet zijn ingevult. en dat zijn nog wel de punten die dubbel tellen ook(in de z2 heb je punten die 2x tellen).
en wat ook bleek..sommige punten die dubbel tellen zijn helemaal niet dubbel getelt.
wat moet ik hier mee doen?
melding van maken bij knhs?
of gewoon maar zo laten?

lascolover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 11:15

ow dat is even balen
ik zou het melden als ik jou was, want anders heb je een winstpunt en word die niet eens mee geteld

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 11:15

je had dat op de wedstrijddag moeten melden bij het wedstrijdsecretariaat! Daarom wordt er ook altijd gezegd: kijk op de wedstrijddag even of er goed is nageteld.
Wat je nu moet doen? Ik weet het niet, ik denk dat je er nu niks meer aan kan doen, aangezien je dat had moeten regelen met de jury op de wedstrijddag

ulleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 11:16

ik weet of ze er nog iets mee doen als je nu meldt.. ik hoop het in ieder geval wel voor jou!
goeie tip: dat is dus waarom ik mijn punten altijd vlug even natel.. er worden veel fouten tegen gemaakt, en dat is eigenlijk ook maar menselijk.. het moet zo vlug gaan en dikwijls veel paarden achter elkaar.. ik hoop dat je er nog iets aan kan doen
laat even weten hoe het afloopt!

Vadisha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 12:15

Wat raar dat sommige punten niet ingevuld zijn, ik zou denk ik wel alnog de knhs bellen (immers nu heb je er ook niets aan en erger kan het niet worden zeg maar).
Maar ik vind dit ook erg slordig van de secretariaat van de organiserende club die zouden dit toch zeker moeten opvallen. kijk kan me voorstellen dat een jury en diens schrijven door bijv. drukte hectisch moment het over het hoofd heeft gezien maar het secretariaat hadden het zeker bij het natellen gezien moeten hebben. (ik vind dat er bij elke wedstrijd iemand moet zijn die de compons controleerd/nateld niets is zo sneu dat de verkeerde met de prijs ervandoor gaat)

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:26

je kan altijd proberen door te melden..
in ieder geval kun je vertellen dat je het een slechte zaak vind..

ik weet niet of ze er wat mee doen, maar het lijkt me wel handig als de betreffende jury er even op aangesproken word.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:48

Helaas is er niks meer aan te doen. Je moet binnen een half uur nadat de uitslag bekend is schriftelijk protest aantekenen.
Vervelend hoor. Ik heb het ook al meerdere keren gehad. Alleen krijg je bij ons in de buurt de coupons soms pas een week later omdat ze de hele stapel van 1 club tegelijk aan 2 persoon meegeven. En die moet je maar net zien te vinden.

chesty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:10

ja bij mij was het ook niet dubbel opgeteld ! alleen zou ik er anders nog steeds geen winspunt mee hebben ,, ik zou als ik jouw was wel even melden bij het knhs

Ptries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:45

Wat vreselijk balen voor je zeg. Zeker als er zoals hier aangegeven wordt niks meer aan te doen is. Ik tel eigenlijk ook niet altijd mijn punten meteen na op wedstrijd (is bij mij ook nog nooit een fout gemaakt). Zal het voortaan toch maar gaan doen.