,misschien doe ik nog wel leuke ideeen op!of goeie tips altijd welkom>
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,misschien doe ik nog wel leuke ideeen op!
) en we borstelen haar, voetjes optillen en halstertje omdoen. Zodat ze dat niet verleert.

Thokkadisje schreef:Uhmmm....dit is je 2e topic met dezelfde vraag ??
ja wist niet waar ik het nou neer moest zetten i.v.m nieuwe indeling van bokt.Maar ja nu krijg ik in iedergeval veel tips!
irish_lady schreef:lekker in de wei laten lopen, ze zal nog lang genoeg moeten werken.
ze loopt er gewoon langs) In theorie (je probeert dat natuurlijk niet uit) zou je een vijfjarig kind haar naar de wei kunnen laten brengen, zo braaf is ze.
) en als hij los in de bak staat kan ik hem ook van top tot teen borstelen en hoeven uitkrabben. 
irish_lady schreef:lekker in de wei laten lopen, ze zal nog lang genoeg moeten werken.
Cloverdale schreef:ik had een hengst veulen en die beet ook maar al te graag..
ik gaf hem altijd flink op zn donder..
en als het binnen hand berijk was een tik over de neus..
aangezien ik hem veel in handen had was hij niet kopschuw ofzo..
maar hij wist wel wanneer hij de regels overtreed op gegeven moment trok hij zn hoofd naar achteren als hij pgoging tot bijten deed..
zo heb ik het er wel uit gekregen. Hij beet mij niet meer.. anderen wel maarja als anderen hem niet straffen, tsja? kan ik er niks aan doen.
Ik weet niet wat de beste manier is en of dit een goede of foute manier is maar bij mij heeft het zeker wel geholpen!!
Van een peuter ga je toch ook niet verlangen dat ie leert fietsen? Alles op zn tijd
Daarnaast loopt ze vooral veel los in de wei en mag ze vanaf volgende maand weer voor een half jaartje de wei op.